bmwfreak89 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg vil tippe på at det er jordingsbåndet i cd spilleren din. Dette har skjedd med meg. Må levere inn spilleren din får å bytte denne men er ikke noe dyrt. par hundre lapper mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 prøv først å legge opp egen jording til spiller er vel jordings punkt på demper tårn venstre forann.hvis ikke bar finn en god bolt skrap vekk all lakk under få på jording..billigste vei å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 ja men har dratt allt av kabler fra forsterkera og spilern rett til bateriet .. og gjordingene til bateriet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 prøv å gjord et annet sted i kaross....skrap vekk lakk å sett inn en selvborende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå