Gå til innhold

Profesjonell mapping av BMW turbomotor


mossel
 Share

Anbefalte innlegg

Av egen og andres erfaring har jeg bare hørt bra om autokvikk.

Absolutt, jeg har også hørt mye positivt om de og hadde reist dit å mappet om ikke situasjonen er slik den er nå.

Da må man forhøre seg om andre muligheter, da det ikke er sikkert at mapping/bremsing hos AutoKvikk er oppe å gå igjen før sesongen.

Er Christer syk igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Av egen og andres erfaring har jeg bare hørt bra om autokvikk.

Absolutt, jeg har også hørt mye positivt om de og hadde reist dit å mappet om ikke situasjonen er slik den er nå.

Da må man forhøre seg om andre muligheter, da det ikke er sikkert at mapping/bremsing hos AutoKvikk er oppe å gå igjen før sesongen.

Er Christer syk igjen?

Ja, desverre fikk telefon fra en av hans kolleger her tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer jobber bare på Auto Kvikk ut februar. Han har startet for seg selv på Alnabru i Harald Huysman bygget. Starter opp 1 mars.. Han skal fortsatt drive med mapping så bare ring han(94808995).

Okay? Dette er intressant.

Har prøvd å ringe han på det nummeret siste 2mnd, og lagt igjen på svareren der utallige ganger!

Til slutt måtte jeg ta kontakt med AutoKvikk direkte som sa at Christer var syk og "mappingsavdelingen" var lagt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke syk nå. Han har vært ganske dårlig siste mnd og i tillegg hatt veldig mye å gjøre med oppstart av sitt eget og har derfor vært vanskelig å få tak i.

Han starter med mapping i mars.

Du kan prøve å ringe han nå? har nettopp snakket med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer jobber bare på Auto Kvikk ut februar. Han har startet for seg selv på Alnabru i Harald Huysman bygget. Starter opp 1 mars.. Han skal fortsatt drive med mapping så bare ring han(94808995).

Hehe, det ante meg...

Han var syk når han var sykemeldt hvis det var det du tenkte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer jobber bare på Auto Kvikk ut februar. Han har startet for seg selv på Alnabru i Harald Huysman bygget. Starter opp 1 mars.. Han skal fortsatt drive med mapping så bare ring han(94808995).

Hehe, det ante meg...

Han var syk når han var sykemeldt hvis det var det du tenkte på...

Fikk tak i han nå, godt å høre at han starter for seg selv og ikke er syk! :D

Da er det bare å krysse fingrene for gode tall, og et hassardiøst antall timer i garasjen før den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer jobber bare på Auto Kvikk ut februar. Han har startet for seg selv på Alnabru i Harald Huysman bygget. Starter opp 1 mars.. Han skal fortsatt drive med mapping så bare ring han(94808995).

Hehe, det ante meg...

Han var syk når han var sykemeldt hvis det var det du tenkte på...

Tenkte på at han skulle starte for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer jobber bare på Auto Kvikk ut februar. Han har startet for seg selv på Alnabru i Harald Huysman bygget. Starter opp 1 mars.. Han skal fortsatt drive med mapping så bare ring han(94808995).

Hehe, det ante meg...

Han var syk når han var sykemeldt hvis det var det du tenkte på...

Fikk tak i han nå, godt å høre at han starter for seg selv og ikke er syk! :D

Da er det bare å krysse fingrene for gode tall, og et hassardiøst antall timer i garasjen før den tid!

Det er bra :) Sendte han en melding om at det er noen her som gjerne ville ha tak i han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...