Gå til innhold

Hvordan motor kan jeg putte inn i min e30 touring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er omtrent like ulovlig i Sverige, men der borte gir de mer faen. Politiet og Biltilsyn der borte prioriterer heller ikke å renske samfunnet for trimma biler, slik de gjør her hjemme. Har sett en BMW turbo som ble godkjent i Sverige, og den var flyttegods. Typisk nok ble den stjålet like etterpå

Skrevet

i Sverige har de en egen instans for ombyggde biler og du kan registrere bilen som ombygd.. koster omtrent ikke en krone og de KAN TENKE selv :)

En kompis leverte inn en bil for sjekk, de ringte og sjekka opp med bmw sverige ang. det som var gjort.. de sjekka det meste og bilen ble omregg på dagen om jeg it husker feil.. mulig han fikk bilen dagen derpå..

Norge skal henge alt som er morro og føles godt :D som kristendommen :D hehe, nå håper jeg ikke jeg pirra på meg mange..

• 5 months later...
Skrevet
...de ringte og sjekka opp med bmw sverige ang. det som var gjort.. .

DE RINGTE? haha, skulle likt å bli møtt med den slags service i norge.

Den store forskjellen mellom Norge/Sverige er vel at i sverige så fungerer SFOR som planlagt men norske SFOOR er en gjeng med mongolide apekatter som ikke kan, gidder eller vil en dritt.

Mens den norske gjengen med regelryttere sitter her hjemme og feiltolker paragrafer etter egen vilje, blir svenskene fløyet til Tyskland på kursing hos TUV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...