Gå til innhold

legg inn bilder og tegninger av anlegg i bmw e36


 Share

Anbefalte innlegg

legg inn bilder og tegninger av anlegg i bmw e36..

ser det er mange som sliter med trykk inni cupen.

jeg har litt små problemer med trykket i cupen selv,

så d hadde vert kjekkt med bilder tegninger som løser dette problemt :)

jeg har en e36 sedan med nedfellbare bakseter.

visst jeg skal ha trykk må jeg legge ned setene, og d bynner jeg å bli lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk som egentli har gjort det skikkeli her. Med kraftige nok subba blir ikke det problem med subba vell?

Det som går an å gjøre er å lage porta oppi hattehylla og få portene gjennom der fra kassa. Ikke mange som vi skjære i hattehylla vil jeg tro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk som egentli har gjort det skikkeli her. Med kraftige nok subba blir ikke det problem med subba vell?

Det som går an å gjøre er å lage porta oppi hattehylla og få portene gjennom der fra kassa. Ikke mange som vi skjære i hattehylla vil jeg tro da.

Om man benytter en porta kasse, så bassen(e) og porten(e) spille inn i samma rommet. Det gjør ikke den løsningen du skisserer her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk som egentli har gjort det skikkeli her. Med kraftige nok subba blir ikke det problem med subba vell?

Det som går an å gjøre er å lage porta oppi hattehylla og få portene gjennom der fra kassa. Ikke mange som vi skjære i hattehylla vil jeg tro da.

Om man benytter en porta kasse, så bassen(e) og porten(e) spille inn i samma rommet. Det gjør ikke den løsningen du skisserer her ;)

Jeg kan veldig lite om anlegg for å være ærlig, driver å skal til å sette inn anlegg i min e36 også. Bygde en 2delt kasse på rundt 35l volum i hver av dem. Kassa skal stå med subbene mot settene bak og armlene bak skal da stå ne evt for å få trykk i bilen.

P2030002.jpg

Sånn ble kassa mi, har ikke montert det i bilen enda da jeg må ta meg av kablene og faenskape der først. Regner med det blir litt trykk i bilen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...