Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Står vel at det er uten brems/sperre..

Jeg trodde org class II hadde 25% lamellsperre..

Det er vel forøvrig en sedan, siden det er en is class II.

Er tynnere glass i vinduene, tynnere gulvtepper og litt mer sparsommelig utforming på bl.a dørtrekk.

Skrevet

er ikke sperre. hørte med gs og ba de sjekke opp ramme nr. er en org individual class 2 bil. og den er levert uten diffbrems. selges helst hel ! :)

Skrevet

selges ikke uten kasse. km er 188. instrument kan medfølge. motor er i meget bra stand. nye motor fester også(kostet 1000kr) alt til motor + gir, og mellom aksel 7000 for alt. og 7500 med instrument.

Skrevet
Hvor mye for front?

hvis du mener fanger, selges kun all m plast sammlet. 5000kr og 6500 med gt vingen og m-lister på dører lister.

Skrevet
ja. elektrisk

Mye skal du ha for taket komplett med trekk til luke, solskjermer, a og c stolper?

Kan du evt. møte meg på gatebilmessa?

skal ikke på noe gatebil drit :)

skjære av hele taket mener du? det får du komme å gjøre selv isåfall. pris for innv taktrekk med stolper og alt til luka(uten el motor) er ikke fastsatt, men 1500kr om du henter selv

Skrevet
ja. elektrisk

Mye skal du ha for taket komplett med trekk til luke, solskjermer, a og c stolper?

Kan du evt. møte meg på gatebilmessa?

skal ikke på noe gatebil drit :)

skjære av hele taket mener du? det får du komme å gjøre selv isåfall. pris for innv taktrekk med stolper og alt til luka(uten el motor) er ikke fastsatt, men 1500kr om du henter selv

Nei tenkte mer på å møte meg i Lillestrøm.. Som jeg skjønte er ikke blaker langt unna.. Hvor lang tid bruker man egentlig fra lillestrøm og inn?

Skrevet

Ok.. Skjønner.. Planen er å skulle til Oslo den helga.. Har noen ordnings hos Gundersen Motorsport og da tenkte jeg å stikke innom gatebilmessa.. Da passer det utrolig bra med en tur innom deg og hente sort tak..

Hvordan er det? Er det krøllete? Eller er det like fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...