Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ok.. Skjønner.. Planen er å skulle til Oslo den helga.. Har noen ordnings hos Gundersen Motorsport og da tenkte jeg å stikke innom gatebilmessa.. Da passer det utrolig bra med en tur innom deg og hente sort tak..

Hvordan er det? Er det krøllete? Eller er det like fint?

strøkent!

Skrevet
Ok.. Skjønner.. Planen er å skulle til Oslo den helga.. Har noen ordnings hos Gundersen Motorsport og da tenkte jeg å stikke innom gatebilmessa.. Da passer det utrolig bra med en tur innom deg og hente sort tak..

Hvordan er det? Er det krøllete? Eller er det like fint?

strøkent!

Da er det greit.. Jeg tar det, men hva gjør vi med det trekket på luka tro? Er det mulig å få løsnet det? Og ellers er det innvendig trekk og a og c stolpe deksler, samt panelet der bryteren sitter, solskjermer og så vil jeg gjerne ha sånne man holder i oppe i taket hvis de er svarte, og også lyktene om det er spesielle.. ;) var dette 1500?

Skrevet

såpass mye ja. kan ta hele luka også. og lykter(ja de er sorte de å) men da blir det 2000 for alt. og skrus ut selv. når er det du kan komme? for begynner ikke å selge i deler før jeg har prøvd å selge hele lenge nok.. om du skjønner. dumt å selge en av de grommeste delene først, sm gjør at folk gjerne vil ha hele bilen.

Skrevet

Ja tenkte meg nedover neste helg da ser du.. :-k

Når det gjelder å skru ut selv tar jeg vel hele den prosessen på 10 min tenker jeg.. a og c stolper dras av og dermed er taket løst.. Luka er bare å ta med seg en drill og ta alle skruene rundt så kommer hele kasetten...;)

Skrevet

da er det numedals rally.. så er borte fra torsdag til søndag.. men du er den som får taket om ikke bilen blir solgt hel.

Skrevet
da er det numedals rally.. så er borte fra torsdag til søndag.. men du er den som får taket om ikke bilen blir solgt hel.

ja det er det beryktede numedalsrally ja.. Hehe.. Skal vi se åssen vi skal gjøre det da da.. Neste bytur som er planlagt er 13 april på jeff dunham..

Vi ser litt på det åssen det går.. :) Er jo ikke mer enn 3 timer til oslo..

Skrevet

6500-7000kr. da medfølger innsatsen bak, og alle leppene forran +grøftelys

Skrevet
6500-7000kr. da medfølger innsatsen bak, og alle leppene forran +grøftelys

tenker ikek gå ned i pris da, ettersom prosjekt34 har samam settet til 5995?

trengte bakfangern, om du selger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...