Charles Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Fikk svar på mitt gamle problem og det var ikke at jeg ikke hadde noe ac og derfor ikke noe microfilter. Så det nye problemet er at jeg fant en grønn og svart ledning som er bak hanskerommet og kommer fra venstre dør som jeg lurer på hva er til?
Scampi Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 De ledningene så ikke veldig originale ut, så det kan være mye rart.
eriklepe Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 du har vel ikke ac....jeg TROR ditt filter er i motorrom
Charles Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Har ikke ac nei:) De blå bak der mener jeg går til ettermontert el-lås. Noen som vet hvordan det er når jeg ikke har ac?
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 hehe Den der feilen gjorde jeg og.. Det sitter to filtre, et på hver side av selve viftemotoren. Er ikke sikkert du har filtre heller, da har du kun to plastdeksler som du kan erstatte med filtre. Du kommer til motoren ved å ta av dekslet under frontruten samt vindusviskerne. 2*13mm muttre, 6 klips som skrues ut og et par som det sitter trykt nedi på midten..
Charles Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 hehe, godt ikke bare er jeg som har vært grønn:)
Charles Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Noen som vet hva den grønne og svarte går til? Kan det være varmetrådene i bakruten? Den virker ikke, sikringen går så fort den blir skrudd på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå