Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lokaler og mulighet t til å ta ut rutene på bilen selv og sote dem er det

til å anbefale! Soting av ruter er enkelt når du har ruten liggende foran deg uten listeverk og tull. Kjøpe god soting og en varme pistol.

Da lærer du det og koster nesten ikke noe.

Skrevet

En jeg kjenner med volvo v70 betalte 5k for alle rutene utenom den fremerste.

Samme betale en kamerat med Land Cruiser for alle sine.

Skrevet

Det med bakruta makes no sense...varebiler har jo gjerne ikke speil inne i det hele tatt! Så eneste du ser bak med er sidespeilene...så burde være lov å sote max bak? Burde jo fortsatt kunne se gjennom det, hvertfall kraftig blålys? Men vet ikke, har aldri sota ruter, hvordan er det egentlig å se innefra?

Skrevet
Å prøve seg fram er billig ;)

Prøve seg frem trenger ikkje bli billig hehe. eg sko soda sierudå på ein e 36 eg hadde der bagrutene kan vippes ut. skulle ta ut ruten og løsnet siste del av rudå.

Der eg satt kanonkonsentrerte paste det dårligt at ein nabo måtte roba "HEI"!!!!!!!!!!!!! te meg! Rudå gikk rett i bakken og hog me seg litt lakk fra siå i falle hehe

Skrevet
Å prøve seg fram er billig ;)

Prøve seg frem trenger ikkje bli billig hehe. eg sko soda sierudå på ein e 36 eg hadde der bagrutene kan vippes ut. skulle ta ut ruten og løsnet siste del av rudå.

Der eg satt kanonkonsentrerte paste det dårligt at ein nabo måtte roba "HEI"!!!!!!!!!!!!! te meg! Rudå gikk rett i bakken og hog me seg litt lakk fra siå i falle hehe

Åinnjininagranskæven du va ohældige! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...