stianjohn Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den på flekken. har alltid hatt lyst på en 6er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Har en slik jeg også, kjempebil! Utrolig god å kjøre(mht. Alder) og går bra Hadde denne vært tilsags når jeg var på leting etter en slik hadde jeg kjøpt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Nice! Fronten på de bilene er noe av det råeste i bilverdenen, spør du meg! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjohn Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den på flekken. har alltid hatt lyst på en 6er hehe pleier somoftes å være sånn . men sier som folk sier til meg banken har da pengene man trenger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjohn Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 er en ekstremt god og livlig bil og kjøre . men har ikke hjertet til å bare la den stå ubrukt. trenger en som kan ta vare på en klasikker og bruke den som den skal brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 veteran.. hum, hvordan er det og ombygge veteran biler? 650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianjohn Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 veteran.. hum, hvordan er det og ombygge veteran biler? 650 har man litt peiling er det ikke så vannskelig bare tidskrevende . motor er som å fikse på nyere biler bare uten så jævli med ledninger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg