Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vel legge ut bilen min. Er orginalt en 84´ bmw e30 320 som det nå står en m42 motor i. pussa opp bilen for 1,5 år siden. når jeg fikk den så den sånn ut:

qerxbhyeycyngo1wqtfe.jpg

rbp32iuh6dhxpmtxruqj.jpg

Når oppussinga var ferdig så den slik ut:

jjvo8d6d8hmnwpw52y5t.jpg

lmtx6hwh6xvuahjbnhgg.jpg

6wt7cd1neqar7ivths2e.jpg

Mteck 1 hele veien bortsett fra fronten.

Så vinteren etter den var ferdig begynte det og skje ting. frontleppa gikk te helvete felgene gikk te helvete osv. så etter den vinteren så så bilen slik ut og sånn er den den dag i dag:

zmuign6fethmpbum70dr.jpg

rptyvh7luk1m57kg157q.jpg

y0stzueyma6wn9q5c6e2.jpg

hvis noen har eller vet om en sånn frontleppe som jeg hadde te salgs så er jeg intressert

Skrevet

Kjøp M-tech 1 front, så får du en mer helhetlig bil. Alltid morsomt med E30 og di så ikke så ille ut. Litt mer senk og kanskje noen interiørbilder er på trappene?

Skrevet

nesten ingen som vil selge mteck fronten :? . har gitt opp den tanken men hvis noen har en te salgs så er det bare og si i fra. :wink: trener også seter forran. mine er stygge og litt skakke :(

Skrevet

hva har skjedd med sideskjørtet ditt på førersiden? har det vært blått eller gult før?

Hvorfor har du bytta ut m20 motoren med en m42?

Skrevet
hva har skjedd med sideskjørtet ditt på førersiden? har det vært blått eller gult før?

Hvorfor har du bytta ut m20 motoren med en m42?

m20 motoren begynte og synge på siste verset. og fikk da en grei pris på m42n så jeg valgte det.

Senk kommer te våren. med tanke på mye snø og drit nå så venter jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...