Gå til innhold

Stjelt E30 325i '87


Holtermann
 Share

Anbefalte innlegg

325 E30 savnet, ble tatt mellom midnatt og 1300 i dag 20.02..

Bilen befatn seg i Sandnes, nærmere bestemt sørbøtunet.

Reg. nr. BN42549

Alle tips motaes med stor takk.

Var mye rot i bilen etter lang tur, ikke pen i lakken, en god del rust flekker... Kan forsåvidt nevnes at bilen er helt orginal. Eneste uorginalet på bilen er et innsats K/N filter.

Dusør...

Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå :oops:

cr3qjo2hxviv3yc5zbt6.jpg

8pymbuapurn5581xdc2u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke folk kan la ting være ifred. Var nede i båten min her i Stavanger tidligere idag. Da hadde noen vært nede å skrudd ut stolene og rattet i Dracoen min. Passe fprbanna nå jeg og. :evil:

Skal følge med og se etter bilen din jeg og. Håper den dukker opp igjen.

Det er helt utrolig hva folk tar med seg i dag. Tenk, var ikke så mye av sånt som å skru ting fra hverandre for å ta deler for 10 år siden.

En jeg vet om fikk sin Ford Excursion stjålet, pluss at de tok med seg en ESSO henger i samme slengen som sto på samme plassen som bilen. Ikke liten bil å ta med seg heller, sist ble Forden og hengeren sett av et kamera på svinesund brua... borte vekk og ute av norge alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. skal holde øynene åpne, om tyvene har tatt med seg bilen nedover i landet. hva faen er poenget med å drive å kødde og faen med andres private ting og eiendeler. Blir provosert noe så til de grader... Lykke til med å finne den igjen, og håper den er i like fin stand som den var før den ble stjælt. Tanken slo meg : Kanskje noen har tatt den med på "Overhauling" :D hadde vært noe!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...