Per Ståle Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Etter mye letting her inne så har jeg nå kapitulert.. Noen som kan fortelle meg hvor stor dekk jeg får på denne?? Ønsker primært større bak en frem, men må jo nesten ha samme rulleomkrets pga 4 hjulstrekk.. Og hvordan løser jeg problemet med innpresset på denne (orginalt ET54) men tenkte at jeg kunne løse det problemet med spacere?? Eller er jeg helt på vid vanke her... Ligger jo mye feite felger til salgs her inne, så hvorfor kjøpe nye.. Alle svar mottaes med takk
Erik_S Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Og hvordan løser jeg problemet med innpresset på denne (orginalt ET54) men tenkte at jeg kunne løse det problemet med spacere?? Eller er jeg helt på vid vanke her... Alle svar mottaes med takk I ditt tilfelle vil jo hjul fra 2wd 5-serie(ET20) komme altfor langt ut. Litt vanskelig å space innover, så da er det uaktuelt. Mulig du kan bruke hjul fra E36(ET42), men det kommer jo an på felgbredde selvfølgelig.
Per Ståle Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Stemmer det.. Men har funnet løsningen nå.. Fant et orginalt sett Alpina felger til IX.. Så tror jeg går for det, ikke de fineste felgene, men ikke mange som har sånne på IX
Lars89 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Høres ut som en god løsning Ellers går det på felger fra E36 og E46 (ET42 originalt). Har kjørt med felger med innpress 30, 35 og 38 på min e30 IX som har ET47 originalt og det er fortsatt mye å gå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå