brynjar90 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 har byttet parkeringslys sikringen da fikk jeg liv i den på venstre siden. noen som vet hva dette kan skyldes at jeg bare har lys i den venstre? før jeg bytte sikring fungerte ingen av dem... har årøvd og bytte om på de holderne så dem er ingen feil med... bilen er en 1992 mod. e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Bytta om på pærene for å se om det ikke er den? Kan være gåen elv om det ikke ser sånn ut... Og mål om det kommer strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brynjar90 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 har prøvd pærene på den siden som virker..hadde lys på den for to dager siden... er vel gjerne det at det ikke kommer størm til den høyre siden... noen som vet hva som kan gjøres med det? trekke ny ledning eller? verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå