bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Det må jg si, dette er jo virkelig lovende. Rett som det er står det et film team på døra, å du blir TV serie, å rik å kjendis å, åjåj åj. Sånn er det av å til, kansje e sjelden gang, men alt er mulig. I dette tillfelle er det hverfall en kjempe start. Hva skal sjappa hete? Er inntil videre ett enkeltmannsforetak å det krever at etternavnet mitt er i navnet. er registrer som Langseth Mekaniske på brønnøysundregistrene, men jeg kan kalle det hva det vil. Har egentlig ikke tenkt på noe annet, men kom gjerne med forslag Lønnesæitj mekaniske da??hehe..neida dette blir bra.du har ihvertfall et konge verksted lykke til,får håpe du får nok å gjøre
ComfySport Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Grattis m verksted! Du gjør faktisk noe med det som mange av oss her på forumet bare drømmer om men ikke tørr å realisere. Virkelig tøft gjordt! Bare kall deg det du har tenkt. Leverer ordentlig arbeid og god service vil du fort få et godt navn og rykte som selger seg selv. Følger med på tråden LYKKE TIL VIDRER Mvh -GV-
CeeKay Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Grattis med flott verksted Det der er virkelig en drøm ja!
Gunnar Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Morsom tråd som hadde gått meg hus forbi! Ser flott ut - lykke til på ferden! PS: Kanskje det er mulig å alliere seg med et autorisert verksted et annet sted for å også ha muligheter til å ta EU-kontroller? Vil tro Vegvesenet bør kunne være litt rundere i kantene når det gjelder så små steder... (selv om jeg merker at ordene runde og Vegvesenet skurrer fælt sammen)
Wolfeh Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Hadde helt glemt denne tråden jeg også. Men er utrolig keen på flere oppdateringer Pøs på med bilder!
Gjest Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Bilder kommer:) Men ikke før etter helgen desverre. Blir 24år i dag (16/5) så det blir ØL til frokost, jæger til middag og godt heimlaga "førrtynningsmiddel" tel kveldskaffen!
raynik Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Grattis me dagen og lykke til med ett flott verksted!!!! SKÅL!!
Larslol Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Dette ser da virkelig bra ut Skal følge med videre Lykke til!
Gjest Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Slenger ut litt bilder av rotet mitt:) Har Hatt endel oppdrag de siste ukene nå så det er litt kaos. Er mye å sette seg inn i med drift og regnskap osv. Har vert vanskelig å få alle ender til å møtes, men føler jeg begynner å få kontroll nå Så her er litt bilder av noe av det jeg holder på med om dagen:)
Richirich Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 konge prosjekt regnskap er morsomt, blir vant med det
bmwmann24 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 snøscooter? på nesna? hehe, tipper vannscootern er mer praktisk:D Kjempekult prosjekt dette. Jeg å en kompis har og ett "grøftkanten Auto" prosjekt. Håper det blir like fint å bra som dette.
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Tøft prosjekt! Sto jo litt av hvert i garagen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå