Gå til innhold

Ett verksted blir til:)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det må jg si, dette er jo virkelig lovende. Rett som det er står det et film team på døra, å du blir TV serie, å rik å kjendis å, åjåj åj. Sånn er det av å til, kansje e sjelden gang, men alt er mulig. I dette tillfelle er det hverfall en kjempe start. Hva skal sjappa hete?

Er inntil videre ett enkeltmannsforetak å det krever at etternavnet mitt er i navnet. er registrer som

Langseth Mekaniske på brønnøysundregistrene, men jeg kan kalle det hva det vil. Har egentlig ikke tenkt på noe annet, men kom gjerne med forslag :D

Lønnesæitj mekaniske da??hehe..neida

dette blir bra.du har ihvertfall et konge verksted :)

lykke til,får håpe du får nok å gjøre :)

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grattis m verksted! Du gjør faktisk noe med det som mange av oss her på forumet bare drømmer om men ikke tørr å realisere. Virkelig tøft gjordt! :applause:

Bare kall deg det du har tenkt. Leverer ordentlig arbeid og god service vil du fort få et godt navn og rykte som selger seg selv. :beer:

Følger med på tråden

LYKKE TIL VIDRER

Mvh

-GV-

Skrevet

Morsom tråd som hadde gått meg hus forbi!

Ser flott ut - lykke til på ferden!

PS: Kanskje det er mulig å alliere seg med et autorisert verksted et annet sted for å også ha muligheter til å ta EU-kontroller? Vil tro Vegvesenet bør kunne være litt rundere i kantene når det gjelder så små steder... (selv om jeg merker at ordene runde og Vegvesenet skurrer fælt sammen)

Skrevet

Bilder kommer:)

Men ikke før etter helgen desverre.

Blir 24år i dag (16/5) så det blir ØL til frokost, jæger til middag og godt heimlaga "førrtynningsmiddel" tel kveldskaffen!:)

Skrevet

Slenger ut litt bilder av rotet mitt:)

Har Hatt endel oppdrag de siste ukene nå så det er litt kaos.

Er mye å sette seg inn i med drift og regnskap osv. Har vert vanskelig å få alle ender til å møtes, men føler jeg begynner å få kontroll nå:)

Så her er litt bilder av noe av det jeg holder på med om dagen:)

l3e3p233ehob0jij7mrh.jpg

6eqpxz89oj7n9wbz0wzm.jpg

8sm9emylw6jxmmp57xwh.jpg

2ex9vgfqcan3g0gy61dc.jpg

thx627o3prl676hcnwe2.jpg

wjziye9s513kxl6i0ktx.jpg

s165zgv01xql6lazw2jj.jpg

brcf12s0jwgchyib87og.jpg

oob4uwvdqbf65y8rv8fe.jpg

• 8 months later...
Skrevet

snøscooter? på nesna? hehe, tipper vannscootern er mer praktisk:D Kjempekult prosjekt dette. Jeg å en kompis har og ett "grøftkanten Auto" prosjekt. Håper det blir like fint å bra som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...