remen1000 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Heisann, alle e30er fortjener ett nytt og bedre liv og derfor skal jeg begyne og pusse opp bilen som var i fjellveggen i sommer. vurdere og gå helt for M-TECH II forslag til hvor jeg lan få tak i deler og lignende, skal lakke bilen BLÅ etter jeg har fått på alt jeg vil ha;) slik såg den ut før den gikk i veggen. da røk døren framm og skjermen+ att pansert ble bretta litt ned ca mitt på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Synest du skal beholde rødfargen og felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Synest du skal beholde rødfargen og felgene +1 Bilder av når etter den var i fjellveggen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Den så jo kjempe fin ut før kollisjonen!, jeg ville beholdt fargen hvis jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 her er noen bilder fra etter kresjen, har fått på ny dør venter på ny skjerm der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 her er noen bilder fra etter kresjen, har fått på ny dør venter på ny skjerm der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Koed.no har vell M-tech II styling. Så ut som en fin e30 dette, bare vente på bilder etter hendelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 vært stilig visst noen som er flink med slik photoshop kunne farget biln blå med hvite compomotiv felger.. kansje gule lykter ellr sota:) kansje tonet rutene litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 bli bra det her remen gå for m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 japp! blir nokk d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwess Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Ville nokk beholdt orginalfargen hadde jeg vert deg. Blir nokk kanon når du e ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 nja får se d ann litt:D ja håper på att d blir bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Behold rød fargen og kjør kvite felger. Som compomotive. Uslåelig combo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 kan bli ganske bra d ja:D men er det noen som har eller vet om noen som har t-tech II styling til slags? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå