Kobar Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16449941 Xelent 3x10" subber i kasse m/forsterker selges for 6000kr! Skal visstnok være livstidsgaranti på forsterker og subbene!! trøkker meget bra! Passer perfekt inn i e36 coupè f.eks. Bilde tatt fra inni bilen (nedfellbare seter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 subbene er geniale og sprenger man en så er det bare å sende den til tryland tekniske i sør-audnedal og man får ny uten noe stress. Forsterkeren har jeg ikke vært noe særlig borti og har heller ikke hørt så mye om den. Hadde selv den dobble 10" kassa i min gamle e36 og det trøkka noe helt for jævlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 tror man betaler 250kr kr for en ny subb dersom den blir ødelagt.. har forstått det slik at det er livstidsgaranti på både subber og forsterker.. forsterkeren har litt høyere egenandel dersom den blir ødelagt og må byttes.. Spiller bra i e36 når setet er lagt ned ja;) og dem passer så fint, akkurat mellom dempertårna bak høyden er også slik at man nesten ikke får hånden immelom hattehylla og kassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 ingen som ønsker å få ordentlig trøkk i bilen sin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 bumpi, pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 knall kasse dette, hadde den samme kassa i en skoda fabia for noen år siden, spilte no helt sykt folk måte hå hørselværn på seg bak om jeg ga på litt volum, hvor gamle er bassene, med tanke på du har alt for liten forsterker på dem, ikke bra for bassene og ha så lite. jeg hadde 1200rms * 3 på kassa. da ble det riktige toner på bassene, mye skal du ha bare for kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 det er nok rundt ett år gammelt.. trodde dette oppsettet skulle funke fjell da selgeren solgte dette som en pakke.. jeg kjøpte det av en kompis for 6-7mnd siden. Selges 5500kr! selges kun samlet, eller i deler kun om jeg har kjøper på begge tingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 oki gir deg et bud på det jeg solgte mi kasse for. 2500kr for kassa. så ser du om du klarer og få solgt forsterkeren, men ville nok trappa ned smått på prisen for alt, så lenge det er brukt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 hva er bredden på kassen? vet du om den passer inn mellom dempretårnene på en46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 hva er bredden på kassen?vet du om den passer inn mellom dempretårnene på en46 touring? info står i salgstråd! høyde 37 og bredde 82,5 Dybde i toppen 33cm. skrå rygg passer mellom dempertårn på e36 coupè som du ser på bildet! så tror godt den går inn i e46 touring! og du som byr 2500kr! Hehe... naai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå