Gå til innhold

Heftig stereo selges! 3x10" i kasse med forsterker 6000


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

subbene er geniale og sprenger man en så er det bare å sende den til tryland tekniske i sør-audnedal og man får ny uten noe stress.

Forsterkeren har jeg ikke vært noe særlig borti og har heller ikke hørt så mye om den.

Hadde selv den dobble 10" kassa i min gamle e36 og det trøkka noe helt for jævlig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror man betaler 250kr kr for en ny subb dersom den blir ødelagt.. har forstått det slik at det er livstidsgaranti på både subber og forsterker.. forsterkeren har litt høyere egenandel dersom den blir ødelagt og må byttes..

Spiller bra i e36 når setet er lagt ned ja;) og dem passer så fint, akkurat mellom dempertårna bak :P høyden er også slik at man nesten ikke får hånden immelom hattehylla og kassen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

knall kasse dette, hadde den samme kassa i en skoda fabia for noen år siden, spilte no helt sykt folk måte hå hørselværn på seg bak om jeg ga på litt volum,:P hvor gamle er bassene, med tanke på du har alt for liten forsterker på dem,

ikke bra for bassene og ha så lite. jeg hadde 1200rms * 3 på kassa. da ble det riktige toner på bassene, mye skal du ha bare for kassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok rundt ett år gammelt.. trodde dette oppsettet skulle funke fjell da selgeren solgte dette som en pakke.. jeg kjøpte det av en kompis for 6-7mnd siden.

Selges 5500kr! selges kun samlet, eller i deler kun om jeg har kjøper på begge tingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er bredden på kassen?

vet du om den passer inn mellom dempretårnene på en46 touring?

info står i salgstråd!

høyde 37 og bredde 82,5 Dybde i toppen 33cm. skrå rygg

passer mellom dempertårn på e36 coupè som du ser på bildet! så tror godt den går inn i e46 touring!

og du som byr 2500kr! Hehe... :roll: naai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...