Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen tips til beste polerings middel ?? :?:

Moderatoredit (R Andersen): Jeg endret overskriften din fra stor til liten skrift, og gjorde den litt mer fortellende. Vennligst les reglene for forumet før du poster.

Skrevet

Hiver meg på denne tråden

har brukt ein meguiars hard voks tidliger . kommer i ein rund liten boks..

men lurer på om denne typen her er bedre. Lakkrengjøringsmiddel . (bilder)

Er det noken plass her til lands som har stort utvalg av meguiars produktet

?

hn6om92nkw6b1gku6gpr.jpg

Skrevet

Meguiars fungerer enda litt bedre enn autoglym, lett og arbeide med, og etterlater ikke hvite merker på plastikk og i steinsprutskader ;)

Veit bilxtra selger meguiars, men hvor stort utvalg de har varrierer vell litt ifra butikk til butikk..

Skrevet
Meguiars fungerer enda litt bedre enn autoglym, lett og arbeide med, og etterlater ikke hvite merker på plastikk og i steinsprutskader ;)

Veit bilxtra selger meguiars, men hvor stort utvalg de har varrierer vell litt ifra butikk til butikk..

Det kommer ann på hvem du spørr, personlig så syns jeg meguiars er mye tyngre og jobbe med enn auto glym....

Skrevet
Viktig at den ikke etterlater seg merker på gummi og plast lister !!

Tørker man ikke bort det som havner på listene da? aldri klart å få noen missfarving på mine lister ihvertfall, har brukt mange rare merker... hehe

Skrevet
Viktig at den ikke etterlater seg merker på gummi og plast lister !!

Meguiars er tingen da 8)

Autoglym inneholder kalk, derfor blir det temmelig hvitt på plastlister og i steinsprutskader...

Men for all del, har brukt autoglym fast i 2 år nå, og syns produktene fungerer meget bra ellers ;) Dette var før jeg oppdaga magien til meguiars :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...