bmwcomeback Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Da har jeg fått montert det nye anlegget i m5 en. ble meget bra. arbeidet er gjort av proffer, og det spiller meget rått:) kommentarer mottas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Ser jo veldig bra ut, litt mer info om elementene og slik? Er det en 12" jeg ser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Større en 12" der der vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 ser stor ut men vil tro det er 12" det ski hullet der er jo ikke rare greiene og membranen viser jo på begge sidene giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 det skulle nok være en infinity kappa perfect 12vq, 2x dls 5,25" competition sett, 1 stk Harmann kardon 4 kanaler, og en monoblokk. og alpine spiller. et meget bra oppsett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 pent bygg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 kunne tenkt meg og hat en slik "kasse" jeg og finfint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 bare å kontakte bilradiospesialisten:) de fikser det:) Jeg har riktig nok bygget min del anlegg opp igjennom tidene, og kulere og kraftigere bygg enn dette, men jeg har ikke tid nå pga jobb, så da lot jeg de fikse det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 du fikk ikke med malen de brukte på bakplata? så kunne jeg sluppet å lage en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 nei, gjorde ikke det. skal du lage likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 njeei. ikke helt. har et prøvemontert anlegg med earthquake 15", 4f kondensator, Cadence 4 kanaler og monoblokk som skulle vært ommøblert litt på. men forsterkerene går ikke på høykant, så jeg spekulerte i å lage det slik som du har gjort det, bare med 2 hyller helt til venstre/høyre med en forsterker i hver. er jo et helsike å få slike bakplater perfekte, og noe annet ser jo bare helt rævva ut. anlegget ditt var jo ganske enkelt genialt. cleant og plassparende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Fin Fin måte og gjøre det på. Hvor mange Liter er kassa på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 ja, sånn jeg liker det:) cleant og effektivt, og plass til å bruke bilen som normalt:) spinx: kassa er på rett under 30 liter, trykk kasse. denne bassen har et variabelt q system som det heter, og gir deg med det muligheten til å bruke både små og store kasser uten at det går ut over lyden. et kanon element som jeg absolutt anbefaler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå