Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  GiljeN skrev:
er en i rogaland som driver med d same :) fikk tak i en motor i polen for 35 000..

ikke touring da..

GiljeN

kjenner du han? hadde vært kult og pratet med han, og hørt litt hvordan løsninger han har på litt forskjelligt....

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Kristov skrev:
Blir spennende å se om du får dette til å funke skikkelig med SM4.

Er jo en god del avanserte duppeditter på denne motoren.

Det som er en utfordring nå er oljepumper med g måler og 4x vanos egentle... har pratet med han som skal bemse ogdet er vel ingen i skandinaviasom ha bremset med autronic. Men det blir vel og gå for å låse vanos i fast stilling..... så da er det og håpe at det er oppe og går til rudskogen, iverstefall til våler i sommer....

Skrevet
  S.Nilsen skrev:
Kult prosjekt :D du får søke litt i forumet angående bak stilling M5..mener jeg var borti en som skulle selges.

Ja stemmer det men dei er solg. Har ordnet seg med m5 bakstilling nå tror jeg ,da jeg har reservert en som skal selges snart....

Skrevet
  flanders skrev:
  GiljeN skrev:
er en i rogaland som driver med d same :) fikk tak i en motor i polen for 35 000..

ikke touring da..

GiljeN

kjenner du han? hadde vært kult og pratet med han, og hørt litt hvordan løsninger han har på litt forskjelligt....

Kjenner han ja..men han er veldigt usikker på hvordan han skal gjøre osv..motoren er i boks osv..men ser at han har ikke startet å plokke bilen den skal i enda..å vet at han er veldigt i tvil om han skal forsette.pga mange biler som står og trenger omsorg..så vil tro du blir ferdig en stund før han.menne kan jeg spørre hvordan du fikk tak i motoren ? henten den fra ?

giljeN

Skrevet

kjøpte den av frank sunde i tr,heim.. den kommer fra en svensk bil, da han hentet den fra et vrak.hadde han med gearkasse eller? vilken bil skal han ha den i?

Skrevet

er jeg på tur nå? er din fra e39? motoren hans kommer fra polen.. fra en e60 m5. valget av bil står på 520 12V og en 535 e34..begge sedan, hørt lite fra han i det siste pga mer vapler i stallen :) hehe

Skrevet

den er en e39 m5 ja org 400hk (294kW) 4,0l, ja tanker var inne på en e60 M5på 5,0 liters V10-motor på 507 hk (373 kW). og en 7-trinns girkasse som er orginalt. men det manglet en styreboks og da får man ikke denne motoren til og funke med smg vist man ikke bruker org motorstyring. og da vart dette litt i dyreste laget, siden da må til med annen gearkasse og en del andre ting. så fikk han den for 35k så var det billig for jeg såg en aventert til 128k i tyskland da med org 7trinns smg.

Skrevet

okay leste litt fort :) han kommer fra polen å kjøpte den fra poelen:) er norsk statsborger da..ikke noe tyv.hehe men er ikke sikker på om motoren ble tatt ut av et vrak eller hva som er historen..men betyr egentli lite:) men er skam rått uansett hvilken maskin du velger egentli :)

giljeN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...