Haldor Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 E36 / 320i / 1997 Touring: Holder på å fikse vinduet på førerdør som har løsnet fra festene sine. Etter at sidepanel var fjernet så jeg to tynne gule ledninger som stakk ut av ledningsbunten som går til sidespeilkonsollen. Disse var ikke koblet til noenting og stoppet i "løse luften". Har søkt litt men ikke funnet noe informasjon, noen som vet hvilken funksjon de er tiltenkt?
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Er ikke gule ledninger til airbag? Finnes vel enkelte E36 med airbag i dørene.. Kanskje det bare er lagt opp til det i din bil?
Haldor Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Takk for tipset, det skal jeg søke videre på. Jeg mangler ikke noe funskjonalitet i døren så stusset litt på de to.
Haldor Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Har kikket litt videre men tror jeg kan avskrive Airbag som mulighet. Det går et eget sett med kabel/plugg ut forbi døråpner som sannsynelig er til airbag. De to gule jeg opprinnelig nevnte er mye lenger fremme, rett under sidespeilplasseringen.
Bonden Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Diskant høytaler i trekantdeksel ved speil ?.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå