Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du noe bilder fra innsiden?

Hvordan er det med rust, noe som vil være ett problem på EU-kontroll?

txxaf8u95i7v2nmp1hvs.jpg

x7lrw5dt3ib2evf0ncff.jpg

Litt rust foran det ene bakhjulet. Ingen rust i bærende deler som jeg har sett!

• 2 weeks later...
Skrevet

Lykke til med salget :D jeg hadde 2 stk sånne,en bygd av en tidligere mekaniker av martin skanke :wink: dobble weber forgassere pluss efektanlegg..artig bil satt som støpt på veien og syk aks :wink: med 1,9l motor.

Skrevet
Lykke til med salget :D jeg hadde 2 stk sånne,en bygd av en tidligere mekaniker av martin skanke :wink: dobble weber forgassere pluss efektanlegg..artig bil satt som støpt på veien og syk aks :wink: med 1,9l motor.

Takk :)

Ja, usaklig morsomme biler :D

Skrevet
Solgt? har du planer for morgenagen, jeg trenger bruksbil siden jeg har solgt motoren i e30'n :)

Jeg er hjemme jeg :P

Fant har funnet ut at det ikke var drivaksling som var problemet. Rett og slett senterbolten som fester navet på venstresiden som ikke var dratt til/låst skikkelig, som har skrudd seg opp. Derfor klarte jeg og skru ut skruen med fingeren :P Dette har desverre gjort at hjullageret ikke er helt friskt lenger siden dette har sittet løst. =|

Skrevet

skjønner, men den tåler tur til drammen så kan jeg bestille hjullager i morra tidlig :)? kunne du sendt meg regnr på sms? 41214062...

Da får jeg ordna forsikring også :)

Skrevet

jeg var sikker på at jeg skulle miste hjulet når jeg passerte harestua i stad :) men det holdt hjem så er bare turen til jobb i morra det står på nå :wink: men den går bra gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...