Halvor89 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Peugeot 205GTI selges. Mer info her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default
sammigun Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Har du noe bilder fra innsiden? Hvordan er det med rust, noe som vil være ett problem på EU-kontroll?
wabby Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Er få franske biler jeg liker, men kan legge til at disse bilene er faktisk veldig artige!
Halvor89 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Har du noe bilder fra innsiden? Hvordan er det med rust, noe som vil være ett problem på EU-kontroll? Litt rust foran det ene bakhjulet. Ingen rust i bærende deler som jeg har sett!
Halvor89 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Nye bilder lagt til, med LITT bedre kvalitet enn mobilbilder
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Lykke til med salget jeg hadde 2 stk sånne,en bygd av en tidligere mekaniker av martin skanke dobble weber forgassere pluss efektanlegg..artig bil satt som støpt på veien og syk aks med 1,9l motor.
Halvor89 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Lykke til med salget jeg hadde 2 stk sånne,en bygd av en tidligere mekaniker av martin skanke dobble weber forgassere pluss efektanlegg..artig bil satt som støpt på veien og syk aks med 1,9l motor. Takk Ja, usaklig morsomme biler
JulianS Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Solgt? har du planer for morgenagen, jeg trenger bruksbil siden jeg har solgt motoren i e30'n
Halvor89 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Solgt? har du planer for morgenagen, jeg trenger bruksbil siden jeg har solgt motoren i e30'n Jeg er hjemme jeg Fant har funnet ut at det ikke var drivaksling som var problemet. Rett og slett senterbolten som fester navet på venstresiden som ikke var dratt til/låst skikkelig, som har skrudd seg opp. Derfor klarte jeg og skru ut skruen med fingeren Dette har desverre gjort at hjullageret ikke er helt friskt lenger siden dette har sittet løst. =|
JulianS Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 skjønner, men den tåler tur til drammen så kan jeg bestille hjullager i morra tidlig ? kunne du sendt meg regnr på sms? 41214062... Da får jeg ordna forsikring også
JulianS Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 jeg var sikker på at jeg skulle miste hjulet når jeg passerte harestua i stad men det holdt hjem så er bare turen til jobb i morra det står på nå men den går bra gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå