Gå til innhold

E36 starter ikke:s Startsperre?

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har da en 93 mod E36 som har stått vinterlagret i vel 2-3mnd. Har startet den kanskje 3-4 ganger eller noe på de mnd, men idag var den HELT tom får strøm så jeg fikk den ikke opp med den der sentralås knappen:S Når jeg låste opp bilen med nøkel gikk alarm som bare det. Og fikk ikk slått den av før strøm var tom. Bilen ville heller ikke starte så hørte jeg med en kompis han mente jeg hadde startsperre? Noen som har erfaringer eller tips får og få start på bilen igjen eller hva det kan være?

Veldig takknemlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er så tom for strøm at du ikke klarer å låse den opp så virker det vel ikke så veldig logisk at den skal starte?

Kan godt være at det er startsperre iforbindelse med alarmen som hindrer deg i å starte den. Nyere E36 har vel startsperre i nøkkelen, slik at du er nødt å ha korrekt kodet nøkkel til bilen for å få start på den, men tror ikke det er det på 1993 modeller..(correct me if I'm wrong)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv og holde inne begge knappene på alarm kontrollen hvis alarmen begynner og hyle skal den virke men en ny en koster jo ikke mer enn ett par hundrelapper. Hvis du kommer til hjernen på alarmen er det jo bare og kople den fra og laske startsperren da får du ihvertfall vite om det er det som er problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...