Gå til innhold

1999 530DAT Selges. MANGE NYE BILDER. SOLGT!


OAF
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vennligst spar deg for slike innlegg i min salgstråd! Les nøye gjennom tråden før du skriver slikt tull. Er du ikke intressert i bilen,så la ver å skriv inn her! Jeg mener at jeg kan ta billig bil som delbetaling,men det skal ikke vere touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummet bare gjennom tråden og fikk ikke med meg teksten vedrørende innbytte i første innlegg. Beklager hvis du føler deg støtt av min kommentar, men det hjelper hvis du leser med litt humoristiske øyne i stedet for å være nærtagende.

Uansett, nydelig kjerre å kjøre (har samme bilen selv) og lykke til med salget! Bør være mulig å få en fin slump for slike velholdte eksemplarer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummet bare gjennom tråden og fikk ikke med meg teksten vedrørende innbytte i første innlegg. Beklager hvis du føler deg støtt av min kommentar, men det hjelper hvis du leser med litt humoristiske øyne i stedet for å være nærtagende.

Uansett, nydelig kjerre å kjøre (har samme bilen selv) og lykke til med salget! Bør være mulig å få en fin slump for slike velholdte eksemplarer... :)

Ok. Greit,skal lese med humoristiske øyne neste gang :wink: Men det finnes jo nok brukere her inne, som er nater på å skrive slike kommentarer ,og roter til salgstrådene til folk.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger om bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er bilen på forbruk? Denne sluker vel ikke allverden på langkjøring.

Har en E39 520iT (2,2) - 2001 modell.

Kan det være av interresse? Med bittelitt i mellom?

Mvh Ingar

Bilen går meget godt,og har et lavt forbruk.Ligger på 0,7-0,8 på blandet kjøring/småkjøring.

Kjørte strekningen Ålesund-Oslo i sommer..der brukte jeg 0,47 nedover og 0,49 oppover, det er jo ganske bra for en sopass stor motor,vil jeg påstå...

Du kan jo sende meg noe info og bilder,så får jeg vurdere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...