Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  stianosthus skrev:
Dvs at den sorte egentlig er en 518 som er ombygt til M535i som det så er satt i en E34 M5 (S38B36) motor i.

Om han har bud på 150k på den blå så burde han selge omgående

Kan skrive under på at den blå er tilnærmet like strøken som din, men for å være helt ærlig så tar jeg det budet med ei stor klype salt, bilen lå til 120.000, og det er lenge siden.

Den er forresten ombygd til manuell, og det er lite utstyr på den.

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Penere farge på din bil ;) Selvom det skal vere samme..

Husker det der, er vell simons potta som er montert nå som ligger bak bilen..

Litt foreløbig løsning som var påmontert under banetreffet, men det holdt nesten hele turen ;)

supertett.jpg

Skrevet
  Trond.S skrev:
Skjønner at affeksjonsvedien ligger så høy på disse bilene, men ser ikke noe grunn til å annonsere de da :)

Enig, men jeg oppfatter også at annonsen til en viss grad lodder markedet - dvs. ingen "må selge" stemning. :) Bl.a. ingen oppgitte telefonnumre, men i stedet denne setningen:

Sitat
Seriøst interiserte tar kontakt på mail.

Kom med anstendige bud, og jeg vil kontakte

deg hvis det er av interesse.

Skrevet
  Der Barockengel skrev:
  Trond.S skrev:
Skjønner at affeksjonsvedien ligger så høy på disse bilene, men ser ikke noe grunn til å annonsere de da :)

Enig, men jeg oppfatter også at annonsen til en viss grad lodder markedet - dvs. ingen "må selge" stemning. :) Bl.a. ingen oppgitte telefonnumre, men i stedet denne setningen:

Sitat
Seriøst interiserte tar kontakt på mail.

Kom med anstendige bud, og jeg vil kontakte

deg hvis det er av interesse.

Jo han redder seg jo inn med den siste der :) Men tror ikke markedet for ombygd E28 til over 200.000kr er veldig stort. Uansett veldig fine biler jeg tipper eier har mye glede av.

Hilsen Trond

Skrevet
  knut_olestad skrev:
Tro om den er godkjent med 3.6?

Mest sansynelig ikke, men om den står godkjent som M535i i vognkortet skal du treffe en kjenner for å bli avslørt. Står jo trossalt 3.5 stempla inn på blokka på 3,6 også.

Skrevet

Er vel ikke lenge siden den svarte var til salgs sist? Mener å huske det er noe over et år siden, og da til en veldig annen pris. Den forsvant relativt fort.

Skrevet

Skal være bra da ja. Jeg ga 70 for min, den er orginal og ikke importert. Fikk riktignok igjen 10lapper pga av at topp pakning gikk etter to mil. Jeg har brukt over 100lapper siste år på bilen. Den er ikke silkestrøken men et godt eksemplar. Og jeg hadde vel satt 120 hvis jeg skulle solgt.. Så bud på 150 tror jeg ikke på. Men tror nok at selger uansett ikke tjener på det.. Koster pæng å holde disse gamle bilene fine.. :-)

Skrevet
  knut_olestad skrev:
Vel, jeg vet at han ga 90 for den blå, og det eneste han har gjort er å bytte felger.

60000 kroners felger altså :lol: ajaj, er ikke mange som tjener penger på kjøp/salg av bil, men har forstått at med e-30/e-28 så er det fult mulig :)

for øvrigt så sa han absolutt ingen ting om at bilen var ombygdt, presenterte den som en M5/>M535i, det reagerer jeg litt på nå når jeg ser at dere har funnet info om at bilen faktisk har værdt en 518 en gang...

jeg er av den typen som mener at en ombygd bil, det er en ombygd bil det, hjelper lite at det er 97% gjenomført, bilen er fortsatt ombygd i mine øyne, og vil altid være det, når det er sagt har jeg ingen problem med å kjøpe en ombygd bil, men da betaler jeg ikke skjorta for den heller...

Skrevet

Vet ikke om den ombygginga rent praktisk har så mye åsi.. De fleste av disse gamle bilene har vært mont og demont flere ganger etter over 20år fartstid. Om det da er satt tilbake en annen del eller samme del som sto der er irelevant så lenge det er skikkelig gjort. Men liker og at ting ikke er ombygd da. Men i mine øyne betyr dette mer på en bil som er 10år eller nyere enn en gammel bil.

Skrevet

Selv om det ikke betyr mye for bilens funksjon, betyr det svært mye for bilens verdi. Bilen det er snakk om (gitt at stemmer at den er ombygd) er i praksis en "replica" av m535i. Bilen kan være bygd aldri så fin, men den blir aldri orginal - og derfor er den eller aldri verdt like mye som en orginal.

:)

Skrevet
  E28 TURBO skrev:
Noe du har bestemt eller?:-)

Nei, men det er slik det fungerer. Ekte vare selger for høyere pris enn uekte om det er den ekte som er ettertraktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...