AlpinaHartge Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Nylakka 2008 alaskan blue Orginal M3 styling Jusertbart senkesett (godkjent i vognkort) EU-godkjent 2008 154000km nye lykter 2008 ABS Airbag 17" orginal skrudde BBS felger Perfekt bybil tight sportslig god å kjøre 55.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Bilder selger bedre en ord edit: Nvm! Så at de var på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hva slags motor er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaHartge Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 1,6 kjappe 102hk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Felgene på bildet er da ikke de som skal selges med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnesh Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Fin farge though Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Felgene på bildet er da ikke de som skal selges med.. Stemmer det Stian, men forrige eier har de enda? Og de er til salgs... mener å huske det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaHartge Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Da var bildan på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Aldri skjønnt dette med compact.. Men denne var faktisk ikke så værst Men en vanlig e36 coupé ser jo mye bedre ut. Men det er jo min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Aldri skjønnt dette med compact.. Men denne var faktisk ikke så værst Men en vanlig e36 coupé ser jo mye bedre ut. Men det er jo min mening da. Jeg syntes nå at en vanlig coupe ser teit ut i forhold Kunne godt tenkt meg denne bilen, absolutt mye bil for pengene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaHartge Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Smak og behag men compacten skiller seg mer ut å er et sjeldent syn, ihvertfall me dette utseende som denne har. Trofast bil som aldri har vært noe som helst problem med. Vekker mye oppsikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Aldri skjønnt dette med compact.. Men denne var faktisk ikke så værst Men en vanlig e36 coupé ser jo mye bedre ut. Men det er jo min mening da. Jeg syntes nå at en vanlig coupe ser teit ut i forhold Kunne godt tenkt meg denne bilen, absolutt mye bil for pengene!! Med VANLIG mente jeg ikke orginal. For å si det sånn, hadde jeg hatt valget mellom en coupe og en compact akkurat samme utseende, motor osv.. Så hadde jeg valgt coupe'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaHartge Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Har du noen bilder av bilen med de BBS felgene? Var nesten så jeg ble litt int i denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg