mrmpower Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 som temaet sir var det noen som var i surnadal i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg var der bl.a Masse tøff kjøring med meget variert bilpark kan man si. Kjørte ikke selv i år da jeg plutselig ble bremseløs på Touringen rett før helga. Ble litt glatt utpå dagen da regnet kom, men ellers var føret bra. Vi hadde med både videokamera og fotoapparat, men ingenting er lagt over på pc`n ennå dessverre. Tror jeg observerte et par biler fra Fræna, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jepp, jeg var der! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Var du utpå og kjørte? Hvilken bil i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Nei, var ikke ute å kjørte.. Bare nedsnødd i svingen.. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hehe Kjørte ikke i år jeg heller. Sto for det meste og filma på "langstrekket", men jeg satt på et par turer med broderen sin 750il da. Gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hehe Kjørte ikke i år jeg heller. Sto for det meste og filma på "langstrekket", men jeg satt på et par turer med broderen sin 750il da. Gøy Den svarte eller blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Den blå jeg satt på med Den svarte var min minste bror sin 730i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Den blå jeg satt på med Den svarte var min minste bror sin 730i. Sykt grom lyd i den svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 jeg var der! kjørte opel omega 3000 hvis du ble nesnødd i svingen av meg så var det med vilje sikta på publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Tøff lyd ja Hamann-optikk på den bilen, forøvrig den peneste stylinga du kan få til E38. Mulig eksosen er Hamann også. Har du bilder fra treffet da? Skal se om vi får lagt ut noen bilder her når vi får bildene over på pc`n etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 jeg var der! kjørte opel omega 3000 hvis du ble nesnødd i svingen av meg så var det med vilje sikta på publikum Ja! Hehe, Du med den hvite eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Tøff lyd ja Hamann-optikk på den bilen, forøvrig den peneste stylinga du kan få til E38. Mulig eksosen er Hamann også. Har du bilder fra treffet da? Skal se om vi får lagt ut noen bilder her når vi får bildene over på pc`n etterhvert. Har noen bilder, med de er altfor dårlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Ser såvidt campingvogna vi dro med oss med tanke på regnværet på det første bildet Noen "actionbilder" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå