wicky124 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 kanskje vi skal fortsette å ha løstøssnakk om e32 her istedet for i alle andre sjuer trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 God ide! Hvilke treff blir dere og se på iår da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 ingen..kan ikke risikere at du blir sjalu på automaten min..hahahahaha nei blir vel noen utover...de fleste bimmers med unntak av gatebilskvipet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 hehe, har egentlig tenkt meg på gatebil, men dog kun dagsturer., aldri vært innom det greiene enda, så det blir jo spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 ja kanskje en dagstur til gatebil...vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 jeg skal hvertfall på vårmønstringen, så blir det vel rudskogen og tenker jeg. ut over det så får vi se hva folk drar meg med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja regner med hylle også skal på vårmønstringen her i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Det er bra. Da får vi hvertfall 3 E32 der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Blir til at jeg ratter tralla opp til gatebil på Våler Noe utover det har jeg ikke tenkt på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Noen som sjønner noe av kjørecomputeren som står i disse bilene?:S har prøvd å trykke meg frem til forskjellige ting og justere litt her og der, men har ikke blitt mye klokere. Finnes det noen plass på nettet hvor det er en manual på dette? Hvordan nullstiller man f.eks bensinforbuket? Stiller klokken? Hmm... ikke lett dette:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hvor bor du? Hvis det var meg du siktet til så bor jeg i Verdal. 10 mil nord for tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 ahaa...da såh..hva lurer du konkret på da med kjørecomputeren? nullstille bensinforbruk: trykk på S/R knappen oppe til høyre og du nullstiller den.. samme knappen brukes til å stille klokka med, bruk øverste rad av tall for å velge tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg har fått silt kjørecomputeren i bilen min til og være UK står det i displayet på den når jeg holder inne den saken. Men jeg får fortsatt meldinger som lys på, spylevæske nivå og slikt på tysk da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 hmm..nå har jeg ikke kjørt bmw siden lørdag..hmm..må vel ta av rotor/fordelerlokk og skrape litt shiit...så den går rent på tomgang til helgens kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå