lloydsb Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 hallo syntes den går litt rart, trykker gass inn endel. og holder den jevnt, men bilen akselerer ikke jevnt. man kan kjenne av og til at det er liksom 3+- stadier på en måte. øker og så plutselig øker den en god del mer nesten litt sånn napping. fordi den plutselig øker en god del mer. mistenker denne slagen som ikke er koblet til? SVARTE SLANGEN PÅ BILDET ved den blå den får jeg ikke koblet til på grunn av den nippel på dekselt er knekt. var sånn når jeg kjøpte den. evt hva er den slagen til.. når jeg sprayer startgass inn i den så øker den ikke turtall så suger ikke falsk luft, men suger inn luft. er den svarte slangen ved siden av den blå som ikke er koblet til
lloydsb Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Tror du må vise bilder glemte og kopiere di inn:P helt i ørska:P da var de på plass dårlige bilder men trykk på de får at de blir større.
E36Cab1 Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Er dette eine slangen som går inn på kullfilteret ditt eller? Var ikkje så enkelt å se på bilda... Men suger den luft,så er dette vel den som skal tømme kullfilteret.
lloydsb Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Er dette eine slangen som går inn på kullfilteret ditt eller? Var ikkje så enkelt å se på bilda...Men suger den luft,så er dette vel den som skal tømme kullfilteret. hva skjer hvis ikke den suger det rent hvis det er dens oppgave? hva er det gått får. noen som kan forklare? takk!
Kentan-racing.com Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Denne slangen suger bare inn bensin damp.. den blåe slangen av hard plast er en lufte slange fra tanken.. er en magnet ventil som åpner suget på den svarte slangen.. Sett inn en m8 skrue eller noe som passer i slangen så den blir tett.. Filteret der er mest tull spør du meg.. kapp slangen bake ved tanken og legg den bort fra varmen i friluft.. Eneste kjipe med dette er vel at det kan lukte litt bensin der slangen ligger.. siden motoren ikke spiser bensin dampen lengre..
lloydsb Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Denne slangen suger bare inn bensin damp.. den blåe slangen av hard plast er en lufte slange fra tanken.. er en magnet ventil som åpner suget på den svarte slangen.. Sett inn en m8 skrue eller noe som passer i slangen så den blir tett.. Filteret der er mest tull spør du meg.. kapp slangen bake ved tanken og legg den bort fra varmen i friluft.. Eneste kjipe med dette er vel at det kan lukte litt bensin der slangen ligger.. siden motoren ikke spiser bensin dampen lengre.. ok, skal jeg bare tett hullet oppe på dekslet også ? (der slangen egentilg skal) men ikke kan siden slangenippel er knekt.. så den har ikke noe å gjøre med åssen motoren går eller bruker\igjen bruker bensin syntes bilen bruker endel mer bensin en min tidligere m52b20 det var en 95 mod og med tomat gir. :S Er ikke noen som har noe forklar på åssen bil akselerer og evt hva som jeg kan gjøre\ prøve ? Syntes også 320 er tam iforhold til den gamle 320n
Kentan-racing.com Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 kan egentli hive hele filteret.. Bare den blå slangen ikke ligger å slipper bensin gassen en plass der det er varmt så det kan ta fyr.. Sjekket tennplugger? Min var utroli nøye på pluggene.. Var litt sot på dem etter å ha justert litt feil på innsprutet.. Da gikk den elendig.. Tok ei stål børste og børstet de å da livnet den til liv..
lloydsb Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 kan egentli hive hele filteret.. Bare den blå slangen ikke ligger å slipper bensin gassen en plass der det er varmt så det kan ta fyr.. Sjekket tennplugger? Min var utroli nøye på pluggene.. Var litt sot på dem etter å ha justert litt feil på innsprutet.. Da gikk den elendig.. Tok ei stål børste og børstet de å da livnet den til liv.. bytta de just. merket ikke forskjell på pluggene(jevla gamle sota vs nye)
kawaman Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Prøv og få tatt en diagnose,letteste måten og finne feil på
lloydsb Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Prøv og få tatt en diagnose,letteste måten og finne feil på mye koster noe slikt? evt hva må jeg kjøpe får å kunne ta en diagnose hjemme?
montrealblue Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Koster en tusenlapp her oppi nord, sikkert billigere der nede. Må ha diagnoseutstyr, carsoft å litt kunskap for å gjøre det hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå