Gå til innhold

oppussing av felger


gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

det gikk opp et lys for meg....stefaren min er jo billakkerer på 20-ende året så han skulle skaffe billig ordentlig lakk (vet at felger helst skal pulverlakkeres) og så skulle han lakke de med pistol. kjempegreier :)

men så kom han med noe som lettet arbeidet mitt istedet for ¨å stå og pusse ned med stivt sandpapir. husker ikke hva det het, men genialt er det

oppussingavfelger1001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Minner veldig om 3M Scotch-Brite slipepad. Kanonbra produkter.

Vanlig billakk fungerer forøvrig kjempefint på felger så lenge dekkverkstedet er litt forsiktig når de legger om dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg vet er at der er fra 3m. fantastisk å jobbe med. kommer til i alle krinkelkroker siden den er kjempemyk

har tenkt litt frem og tilbake på om jeg skal bare behandle kanten med autosol ang å legge om dekk på nylakkert felg....for jeg har mest lyst på kromkant. det ser mye finere ut da

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... .svl=Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått delt opp den ene felgen. gikk fint som bare det med elektrisk muttertrekker, bitsen og 10-er pipe

felgdeltito002.jpg

alt såg lissom så mye bedre ut før jeg delte den :)

felgdeltito001.jpg

har hørt rykter om at rustløsere som feks wd-40 og 5-56 funker fett på alu, men på hvilken måte. hjelper det å spraye litt 5-56 på eir-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...