gjeewaytee Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 det gikk opp et lys for meg....stefaren min er jo billakkerer på 20-ende året så han skulle skaffe billig ordentlig lakk (vet at felger helst skal pulverlakkeres) og så skulle han lakke de med pistol. kjempegreier men så kom han med noe som lettet arbeidet mitt istedet for ¨å stå og pusse ned med stivt sandpapir. husker ikke hva det het, men genialt er det
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Minner veldig om 3M Scotch-Brite slipepad. Kanonbra produkter. Vanlig billakk fungerer forøvrig kjempefint på felger så lenge dekkverkstedet er litt forsiktig når de legger om dekk.
gjeewaytee Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 det eneste jeg vet er at der er fra 3m. fantastisk å jobbe med. kommer til i alle krinkelkroker siden den er kjempemyk har tenkt litt frem og tilbake på om jeg skal bare behandle kanten med autosol ang å legge om dekk på nylakkert felg....for jeg har mest lyst på kromkant. det ser mye finere ut da http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... .svl=Bilde
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Størelse på bitsen husker jeg ikke men jeg brukte store bits som er 10mm i andre enden. Men dette er ikke torx, de er vell dobbelt så mange tagger på disse. kan sjekke for deg om ønskelig. Skruene har 7mm gjenger
gjeewaytee Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 er veldig interessert i hva man skal bruke og størrelse ja
Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 er veldig interessert i hva man skal bruke og størrelse ja Jeg brukte fin pusserondell til vinkelsliper på gamle felgene mine, da gikk klarlakken fort bort iallefall Selges på biltema etc, brun farge på den.
gjeewaytee Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 klarlakken er vekke den osv...tenkte på hvilke bits som må brukes for å dele felgen
axor Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 gjeewaytee, hør med stefaren din hvor han fikk tak i det greiene der, har prøvd d før er så herlig og jobbe med:)
axor Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 gjeewaytee, hør med stefaren din hvor han fikk tak i det greiene der, har prøvd d før er så herlig og jobbe med:)
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 http://solutions.3m.no/wps/portal/3M/no ... inkid=00hp
gjeewaytee Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 grei side det. jeg spurte han hvertfall og jobben hans kjøper de fra tiller AS. finnes på kokstad i bergen og de har hovedkontor i trondheim. fåes også i butikker der det selges div lakkting osv. ( lakkspesialisten ol)
gjeewaytee Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 da har jeg reist rundt til venner og bekjente og hanket inn utstyr så imorgen blir det å dele felgene som er på tapetet bla. håper bitsen holder
gjeewaytee Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 da har jeg fått delt opp den ene felgen. gikk fint som bare det med elektrisk muttertrekker, bitsen og 10-er pipe alt såg lissom så mye bedre ut før jeg delte den har hørt rykter om at rustløsere som feks wd-40 og 5-56 funker fett på alu, men på hvilken måte. hjelper det å spraye litt 5-56 på eir-en?
axor Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 ta heller og puss det ned tor jeg at jeg vil anbefale deg, ellers vil du vel bare ta de vekk litt sånn midlertidig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå