sgrevskott Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Som overskriften: Kan jeg bruke orginal M5 bak og fremskjørt på touringen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Ikke bak.Men foran skal vel funke greit. Ser jo forskjell på bakfangere til sedan og touring,Touringen har lavere lastelist og er da litt annerledes i utforming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 noen som vet hvor man finner en M5 bakfanger til touring? Vet at det ikke ble lagd orginal, men fins vel noen som har lagt uorginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 BMW har orginal mtech fanger bak til Touring. Er lik som m5. Såvidt meg bekjent er dette den eneste "m5" bakfangeren til touring du kan få.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 se på 540 aerodynamikkpakke eller noe slikt... Det er org "m5" fanger.... Eller samme designet i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå