Gå til innhold

Blinklys E30 M3


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har bil på skilt uten sideblinkere også... bare gå på biltema og kjøp med lim på til speil er e merket. legg ledningene inn i bilen og kople de på der hvis du vil de skal virke jeg fjernet mine med en gang jeg fikk skiltene har blitt stoppet i teknisk uten at noen har sagt noe.. Du kan seriøst ikke borre hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selfølgelig ikke lage noen hull, det blir montert på noen LED blinklys, som festes med dobbelsidig tape, å blir fjernet etter godkjenning, men jeg trenger å vite hvor jeg kan koble disse til, uten å "ødelegge" for mye i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selfølgelig ikke lage noen hull, det blir montert på noen LED blinklys, som festes med dobbelsidig tape, å blir fjernet etter godkjenning, men jeg trenger å vite hvor jeg kan koble disse til, uten å "ødelegge" for mye i bilen.

Det skal vel i teorien ligge noe der et sted, viss ikke så kan du vel bare gå inn på blinkersene forran eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo ikke så mye valg om han skal få den godkjent da..

Tja, jeg ville ha brukt tejp på blinklysene..

Hva med ledningen da?

Må de virke da? "Huffda, har vel gått en sikring eller skjedd noe med koblingene mine, skal fikse når jeg kommer hjem". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo ikke så mye valg om han skal få den godkjent da..

Tja, jeg ville ha brukt tejp på blinklysene..

Hva med ledningen da?

Må de virke da? "Huffda, har vel gått en sikring eller skjedd noe med koblingene mine, skal fikse når jeg kommer hjem". ;)

Hallo Gunnar, jeg skal til Stavanger trafikkstasjon, ikke de enkleste å ha med å gjøre, så jeg er redd for at hvis de ikke hadde virket, så måtte jeg sikkert kommet tilbake å forevist den når dette var utbedret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...