Jump to content

Blinklys E30 M3

Tommy
 Share

Recommended Posts

• Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jeg har bil på skilt uten sideblinkere også... bare gå på biltema og kjøp med lim på til speil er e merket. legg ledningene inn i bilen og kople de på der hvis du vil de skal virke jeg fjernet mine med en gang jeg fikk skiltene har blitt stoppet i teknisk uten at noen har sagt noe.. Du kan seriøst ikke borre hull.

Skal selfølgelig ikke lage noen hull, det blir montert på noen LED blinklys, som festes med dobbelsidig tape, å blir fjernet etter godkjenning, men jeg trenger å vite hvor jeg kan koble disse til, uten å "ødelegge" for mye i bilen.

Skal selfølgelig ikke lage noen hull, det blir montert på noen LED blinklys, som festes med dobbelsidig tape, å blir fjernet etter godkjenning, men jeg trenger å vite hvor jeg kan koble disse til, uten å "ødelegge" for mye i bilen.

Det skal vel i teorien ligge noe der et sted, viss ikke så kan du vel bare gå inn på blinkersene forran eller?

Han har jo ikke så mye valg om han skal få den godkjent da..

Tja, jeg ville ha brukt tejp på blinklysene..

Hva med ledningen da?

Må de virke da? "Huffda, har vel gått en sikring eller skjedd noe med koblingene mine, skal fikse når jeg kommer hjem". ;)

Han har jo ikke så mye valg om han skal få den godkjent da..

Tja, jeg ville ha brukt tejp på blinklysene..

Hva med ledningen da?

Må de virke da? "Huffda, har vel gått en sikring eller skjedd noe med koblingene mine, skal fikse når jeg kommer hjem". ;)

Hallo Gunnar, jeg skal til Stavanger trafikkstasjon, ikke de enkleste å ha med å gjøre, så jeg er redd for at hvis de ikke hadde virket, så måtte jeg sikkert kommet tilbake å forevist den når dette var utbedret.