tuned Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Noen som har noen forslag til lakk? bilen er titan silver nå og har planer om å sote alle vinduer. Men har også lyst på ny lakk legge til noen effekter i lakken eller å bare ha den titan silver, med svart tak og takstolper? Noen som har noen gode forslag eller bilder av lakk jobber?
|Andreas| Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Syns sort og tit.silver er veldig tøft. Denne er skikklig tøff, kunne godt hatt sort tak også.
GiljeN Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 den var drit rå har jo et bra forslag der... tommel opp!
estorilskreppa Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 den var drit rå har jo et bra forslag der... tommel opp!signerer..meget enig
morteym Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hvorfor vil du ha ny lakk? Er det kun for å få en forandring? Hvis du skal omlakkere så bør du gjøre det ordentlig, inni dører, motorrom osv. Det blir jo en del penger... Synes sølvgrå med litt karbonstasj eller sort som forslaget over her kan bli bra. Det gjør veldig mye på en sølvgrå bil som jeg i utgangspunktet synes er kjedelig.
estorilskreppa Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 hmm må vel gjerne nevne at jeg selfølgelig er veeeldig Estoril blå fan...ingen som har merket det (hemmelig) men der kom altså inrømmelsen
morteym Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Estorilblå er populær og sjelden blåfarge. Rart ikke flere har bestilt det på ny bil... Men hvis jeg skulle omlakkert sølvgrå bil til en blåfarge så hadde jeg valgt en litt mørkere blåfarge. Kanskje noe lignende Interlagos blue? Ser veldig fint ut på noen bilder, men på andre bilder synes jeg kanskje det er litt mye lilla i den.
KentRogerE34 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Vet ikke med deg. men denne lakken er rå... Matt svart
tuned Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Syns sort og tit.silver er veldig tøft. Denne er skikklig tøff, kunne godt hatt sort tak også. Den her likte jeg:) ikke så mye jobb i forhold til sånn bilen er i dag, men var mye tøffere enn min
tuned Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Hvorfor vil du ha ny lakk? Er det kun for å få en forandring? Hvis du skal omlakkere så bør du gjøre det ordentlig, inni dører, motorrom osv. Det blir jo en del penger... Synes sølvgrå med litt karbonstasj eller sort som forslaget over her kan bli bra. Det gjør veldig mye på en sølvgrå bil som jeg i utgangspunktet synes er kjedelig. Har lyst til å beholde å beholde "grunn fargen" som er men som du er inne på så er det jo litt kjedelig med helt sølv grå bil og har lyst på litt forandring enten med sort tak eller med litt effekt innlagt i den grå lakken. motor rom skal lakkeres uansett nå som motor først er ute for å bygge innsug og eksos +++
tuned Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 hmm må vel gjerne nevne at jeg selfølgelig er veeeldig Estoril blå fan...ingen som har merket det (hemmelig) men der kom altså inrømmelsen tøff farge du har på bilen Men jeg kan vel ikke kopiere bilen din (også har jeg hatt en ganske lik blå farge for ikke alt for lenge siden)
morteym Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Er det orginal m3 du har? Så du skal ta ut motor ja... Eneste jeg ville gjort er det som er foreslått. Gjerne sort tak, nyrer, sidegriller, leppe med karbon, diffusor, evt noe karbonpanser og bakluke.
Deep Dish Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Vet ikke med deg. men denne lakken er rå... Matt svart Denne er vel ikke lakkert, men foliert..
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 er bare folie på den der ja. men rå alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå