Gå til innhold

erfaringer med glassfiber bass kasse i e46 coupe


 Share

Anbefalte innlegg

Kommer an på finishen til kassa! Men kommer også an på element, da råder jeg deg til å kjøpe element som er beregnet for ca samme volum som kassa er angitt til for å få best lyd. Regner med at den er tett, men ha også i noe dempemateriale inni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg tviler på at det kan bli dårligere enn den orginale suben. Jeg får mer glede av en god vits, men det kan jo hende at jeg har noen sprengte høyttalere i bilen siden jeg synes H/K suger så forferdelig altså.

En mulighet er å ta bort høyttalerne i hattehylla for å få mer lyd gjennom åpning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isåfall er min også sprengt;) ennå jeg normalt sett hae vært veldig fornøyd med hk og jbl komponenter.

Må finne på noe lurt i bilen min jeg også , kasse foran tårnstaget med bassport gjennom hatthylla kansje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo titte i den andre tråden min om nesten samme emne, der tenker jeg på å få støpt en kasse i cf med element som peker gjennom armlenet.

Så du har stag bak altså? Merket du forskjell med og uten?

Det tror jeg hadde vært en glimmrende ide til kasse :)

ja har satt inn tårnstag bak også i vinter men har ikke prøvd bilen ennå i år så jeg aner ikke om det er noen merkbar forskjell, tviler egntlig på det men kjekkt å ha :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...