tuned Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Noen som har prøvd sånn en glassfiber bass kasse som er å få kjøpt ferdig og som skal monteres over batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Kommer an på finishen til kassa! Men kommer også an på element, da råder jeg deg til å kjøpe element som er beregnet for ca samme volum som kassa er angitt til for å få best lyd. Regner med at den er tett, men ha også i noe dempemateriale inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Noen som vet hvor man får tak i sånt til E46 Sedan ? Så Autostyle/BS Bildeler hadde noen til E36, men ingen til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 vist du ser på siste bilde så står det en nett adresse disse har også til e46 sedan:) kanasje lage ett gruppe kjøp av di om mange andre også vil ha? om ikke noen i norge selger sånne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre AA Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Hallo. Slike kasser bygger du enkelt selv. Ta kontakt hvis du trenger råd og vink. Hilsen sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Er det ikke like greit å ha det på motsatt side? E46 eller bmw generelt er har jo en ganske støyisolert koffert - vet ikke hvor effektiv denne type kasse blir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 tja vet ikke hordan lyden blir med sånn kasse men kan det bli dårligere enn den orginale klumpen under hatthylla?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Jeg tviler på at det kan bli dårligere enn den orginale suben. Jeg får mer glede av en god vits, men det kan jo hende at jeg har noen sprengte høyttalere i bilen siden jeg synes H/K suger så forferdelig altså. En mulighet er å ta bort høyttalerne i hattehylla for å få mer lyd gjennom åpning da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 isåfall er min også sprengt;) ennå jeg normalt sett hae vært veldig fornøyd med hk og jbl komponenter. Må finne på noe lurt i bilen min jeg også , kasse foran tårnstaget med bassport gjennom hatthylla kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Du kan jo titte i den andre tråden min om nesten samme emne, der tenker jeg på å få støpt en kasse i cf med element som peker gjennom armlenet. Så du har stag bak altså? Merket du forskjell med og uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Du kan jo titte i den andre tråden min om nesten samme emne, der tenker jeg på å få støpt en kasse i cf med element som peker gjennom armlenet.Så du har stag bak altså? Merket du forskjell med og uten? Det tror jeg hadde vært en glimmrende ide til kasse ja har satt inn tårnstag bak også i vinter men har ikke prøvd bilen ennå i år så jeg aner ikke om det er noen merkbar forskjell, tviler egntlig på det men kjekkt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hva med denne kassen da? http://www.caliber.nl/product_info.php? ... cts_id=398 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Not for Diesel or 6-cilinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Sette inn en 10" Alpine type X i den kassen så må det vell bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Så gutta på Planethifi bygde noe slikt, virka fett. Ville sendt de en ordere hadde jeg vært deg. www.planethifi.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå