j_b Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 ombygd på 520i 1990, eu godkjent i oktober nylig hel lakkert 3,6liter, ingen ulyder 183000km full sort skinn med elektrisk foran, veldig bra stand på skinn klima 18" vinter med 8,5 og 9,5, 255/35 og 225/40 (15000,-) 19" sommer nye dekk (9000,-) ny luft pumpe ny radiator senke fjærer på alle 4 nivåreg bak sorte baklykter, skjærm blink, og front blink el. takluke bakrute spoiler, ulakkert følger med nye foringer under bilen nye bremser jeg har toll papir på donor bilen som følger med, som går an å godkjenne denne som m5. magler den listen på sjåfør døra da bildene ble tatt. men den er på nå. og det er ny sony cd spiller i bilen(2000,-) ikke noe å skryte av. bilen går bra og veldig fin kosmetikk, en ulempe er at den er litt stiv i dempene, kanskje grunn av senke fjærer?? alle foringer byttet for noen mnd siden. ingen små eller store plukk som trenger og grøres. selges pga oppstart av firma, inbytte vurderes selges for 105000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 1. Det å godkjenne som M5, er det noe du kunne ordnet før evnt salg? Koster det noe? Og går det virkelig ann lengere? Er det ikke noe med vekt på foraksel som blir for høy? 2. Er du int. i bytte med en 91 525i? (med et brukbart mellomlegg fra min side selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hvilken farge er det på den? Har du bedre bilder? av front tenkte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 1. Det å godkjenne som M5, er det noe du kunne ordnet før evnt salg? Koster det noe? Og går det virkelig ann lengere? Er det ikke noe med vekt på foraksel som blir for høy? 2. Er du int. i bytte med en 91 525i? (med et brukbart mellomlegg fra min side selfølgelig. hei 1. det koster det bt skal ha, pluss til meg hvis jeg skal hjelpe, men det blir noen andre jeg kjenner som skal få det til, og han skal nok få sine penger. 2. hvis det er en bil under 20000,- og er eu godkjent, så er det mulig. johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hvilken farge er det på den? Har du bedre bilder? av front tenkte jeg... det er maccaublau, hvis det er det heter. bedre bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Om den blir godkjent som M5 før salg er hvertfall jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Om den blir godkjent som M5 før salg er hvertfall jeg interessert hvis du betaler det som koster så fikser jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Om den blir godkjent som M5 før salg er hvertfall jeg interessert hvis du betaler det som koster så fikser jeg det. Sjekk nøyaktig hva det koster så sender du meg en PM med totalpris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 int. i fin e30 som er komplett ombygd til m3 bortsett fra utseende som er mtech2... rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 int. i fin e30 som er komplett ombygd til m3 bortsett fra utseende som er mtech2... rød bil hehe, den kjenner jeg til vettu.. trenger desverre mye større bil eller penger bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 kan montere avtagbart hengerfeste da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 kan montere avtagbart hengerfeste da vettu ukul å kjøre 1 1/2 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiban Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 kan du finne ut av totalpris med godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 kan du finne ut av totalpris med godkjenning? jeg kan si at det koster 20000 +. det koster noe til bt, til meg, og til han som skal gjøre det, og alt annet dokumenter. total prisen kan regnes når alt er gjort ferdig. bilen er tilsalgs frem til 28. mars, etter det har jeg ikke tid. og bilen kan like greit så stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg