Gå til innhold

bmw m5 e34 ombygd


j_b
 Share

Anbefalte innlegg

ombygd på 520i 1990, eu godkjent i oktober

nylig hel lakkert

3,6liter, ingen ulyder

183000km

full sort skinn med elektrisk foran, veldig bra stand på skinn

klima

18" vinter med 8,5 og 9,5, 255/35 og 225/40 (15000,-)

19" sommer nye dekk (9000,-)

ny luft pumpe

ny radiator

senke fjærer på alle 4

nivåreg bak

sorte baklykter, skjærm blink, og front blink

el. takluke

bakrute spoiler, ulakkert følger med

nye foringer under bilen

nye bremser

jeg har toll papir på donor bilen som følger med, som går an å godkjenne denne som m5.

magler den listen på sjåfør døra da bildene ble tatt. men den er på nå. og det er ny sony cd spiller i bilen(2000,-) ikke noe å skryte av.

bilen går bra og veldig fin kosmetikk, en ulempe er at den er litt stiv i dempene, kanskje grunn av senke fjærer?? alle foringer byttet for noen mnd siden. ingen små eller store plukk som trenger og grøres.

selges pga oppstart av firma, inbytte vurderes

selges for 105000,-

a2yuitnoosruizov1kr3.jpg

hwe8563vlq588eropgt9.jpg

1y5wulatzvza5gu3xqpf.jpg

o8tmweyxxdkbsz732h07.jpg

qapicpbga89evlfpky3u.jpg

dcel1tcq2bq5flog5sa9.jpg

1u56rmwz288dlsizve0o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det å godkjenne som M5, er det noe du kunne ordnet før evnt salg? Koster det noe? Og går det virkelig ann lengere? Er det ikke noe med vekt på foraksel som blir for høy?

2. Er du int. i bytte med en 91 525i? (med et brukbart mellomlegg fra min side selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det å godkjenne som M5, er det noe du kunne ordnet før evnt salg? Koster det noe? Og går det virkelig ann lengere? Er det ikke noe med vekt på foraksel som blir for høy?

2. Er du int. i bytte med en 91 525i? (med et brukbart mellomlegg fra min side selfølgelig.

hei

1. det koster det bt skal ha, pluss til meg hvis jeg skal hjelpe, men det blir noen andre jeg kjenner som skal få det til, og han skal nok få sine penger.

2. hvis det er en bil under 20000,- og er eu godkjent, så er det mulig.

johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du finne ut av totalpris med godkjenning?

jeg kan si at det koster 20000 +. det koster noe til bt, til meg, og til han som skal gjøre det, og alt annet dokumenter. total prisen kan regnes når alt er gjort ferdig.

bilen er tilsalgs frem til 28. mars, etter det har jeg ikke tid. og bilen kan like greit så stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...