Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er regler i forhold til dekk etc da?

Skal jeg kjøre på 225/60-15 så er det vel mindre rått enn feks 245/45-18?

Min er orginal, manuell, med sperre og orginalt "M" understell, dvs stabstag og høyde lik som m5

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dere må bestemme dere internt i Bimmers hvilken bil som skal stille her , men jeg oppfatta at det var e34skillz som var først ute her....

trenger uansett en bil som reserve .Det er muligheter for frikjøring for alle merker på Rudskogen denne dagen så fremt man betaler for dette til KARN og bilen

passerer den banetekniske kontrollen (og at det er plass)

Skrevet

Alfa klubben som arrangerer (KARN)

Dagen er satt av til årets første og andre? Corsa Italiana løp! Det vil bli frikjøring i pausene mellom løpene.

Man må enten ha lisensiert Corsa bil eller skilt for å få kjøre.

Anbefaler alle å ta en tur opp! Corsa gutta kjører det de italienske skranglehaugene går!

Uten å være helt 100 prosent sikker tror jeg prisen for kjøring er 400,- som i fjor. Møt opp, betalt og gå gjennom teknisk kontroll.

Skal selv opp å lufte min :D

www.corsaitaliana.no/

1210711106_dsc09098.jpg

Skrevet

Teknisk kontroll på en dag for Alfa-biler? <- Det er en selvmotsigelse inne der et eller annet sted.

:P

Skrevet
bgurde det ikke være slik at det er samme sjaføren som kjører alle bilene?? slik at det ikke blir noe dårlig/god sjafør utslag på resultatet?

såfremt de ikke skal kjøre mot hverandre samtidlig da :P

Jeg også synes at dette hadde vært det mest riktige. Men en Mercedes 300e har vel ikke noe å stille opp med mot en E34 535?

Veit ikke hva E34 535 skal gjøre 0-100 på jeg, men tror en mercedes w124 300e skal gjøre 0-100 på ca 8.6 sek. Er ikke 535 raskere enn dette da? Mercedesen er det vel 180-190 hk i, mens E34 535 er det vel 211 eller noe slikt?

Jo herregud en 535 er sprekere en e300.. 300'n er gubbebil å.

Skrevet
bgurde det ikke være slik at det er samme sjaføren som kjører alle bilene?? slik at det ikke blir noe dårlig/god sjafør utslag på resultatet?

såfremt de ikke skal kjøre mot hverandre samtidlig da :P

Jeg også synes at dette hadde vært det mest riktige. Men en Mercedes 300e har vel ikke noe å stille opp med mot en E34 535?

Veit ikke hva E34 535 skal gjøre 0-100 på jeg, men tror en mercedes w124 300e skal gjøre 0-100 på ca 8.6 sek. Er ikke 535 raskere enn dette da? Mercedesen er det vel 180-190 hk i, mens E34 535 er det vel 211 eller noe slikt?

Jo herregud en 535 er sprekere en e300.. 300'n er gubbebil å.

Tror kanskje mange kommer til å bli overrasket over 300 `n jeg er redd den kommer høyere enn mange tror !

Som over nevnt er det muligheter for frikjøring , men det er begrenset antall plasser . Mener prisen er 500,- men dette må jeg komme tilbake til !

Saab gutta snakker om å kjøre kolonne oppover , hadde det vært noe for Bimmers gutane ?

Skrevet

Jeg tror sjåfør har mest å si i denne saken. Kjører manuell 535 til daglig, og det går ikke dårlig, Langt i fra fært, men ikke dårlig. Har også kjørt 300e merc og den fungerer jo greit for å si det sånn, men girkasser til mercedes, og seter + resten av bilen gjør at jeg ikke trives i den.

ALFA'ene er jeg mere redd for. Å se en med en grei 300e manuell som faktisk BRUKER bilen har jeg tilgode å se.

Skrevet

spørs åssen årsmodell 300e'n er, men er den 90 eller nyere, så trur jeg den tar BMWn i svinga, såfremt BMWn har original fjæring. Ellers så trur jeg BMWn tar Merca på sletta, snakker av egen erfaring da jeg har hatt begge nevnte biler fra Tyskland :) Men en 300e går ikke dårlig om den ikke er helt rævkjørt, det kan jeg love dere.

Skrevet

90 og nyere har "sportsline" orginalt mener du? Bremser og alt sånt på merca er jo tragisk da.

Gleder meg til å se og håper det blir min bil! hehe.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at en 535 kjører fra en 300e både i svinger og på slettene. Mercedesen er basert på en komfortbil som originalt mens BMW skal være mer sportslige. Sier ikke noe negativt om Mercedes, men jeg tror nok en BMW E34 535i tar en Mercedes 300e på bane. Jeg også er mer skeptisk til om BMW klarer å ta en Alfa, men er bare å krysse fingrene og håpe på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...