Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen steder hvor jeg kan få tak i høyre innerskjerm til E30 M3 Cab?

Den er utgått hos gsbildeler og Koed.

Er det noen som lager kopi av disse?

Skrevet
Sitter allereder å leser i den tråden :lol:

Sleng en PM til han å hør om hvor han kjøpte delene, viss ikke du tråler tråden så kan det hende det står der. Rått prosjekt det der!

Skrevet

Finner delen på realoem.com, står ikke der at delen er utgått. Det er jo ikke noe delebestilling der. Så hvordan får man tak i deler derfra? Noen som har noen erfaringer?

Skrevet

Har sendt han en pm. Leste gjennom en del av tråden. Ut fra det jeg forstod så var det visst et slit med og få tak i de delene :?

Er jo typisk nok den vanskeligste innerskjermen og lage selv også. Hadde det vært venstre sia hadde det vært litt lettere.

Lurte også på å kjøpe en innerskjerm fra m3 coupe og teste om denne blir og passe. Så lenge den passer med hjulbuen og tankhullet skal resten la seg tilpasses det som allerede står på bilen. Tror jeg :P

Skrevet

Jepp. Det stemmer det.

Var en del rust i skjermene bak. Var egentlig meningen jeg skulle bare bytte skjermkanten bak. Men det ene tok det andre, også hadde jeg plutselig bestillt M3 skjermer istedenfor :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...