BMWPower Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Som header sier, jeg ønsker å kjøpe en veiv til E34 M5 motor 3,8L S38B38. Hvis noen vett om hvor jeg kan få tak i en, setter jeg også veldig pris på tips
BMWPower Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Sendte han en mail, får vi se hva han svarer. Takk for tipset
Mpowerturbo Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 vs har nokk ikke, har mye kontakt med han. har ute en tråd selv, ingen respons på en uke nå. er ute etter en veiv til en s38b36 jeg. muli jeg kan gi dej en ok pris på en ny siden jeg jobber hos en bmw forhandler... har evt en komplett motor inn på vent, , skal ta toppen av den selv.,. . bloka blir til overs. . . ..
BMWPower Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 vs har nokk ikke, har mye kontakt med han. har ute en tråd selv, ingen respons på en uke nå. er ute etter en veiv til en s38b36 jeg. muli jeg kan gi dej en ok pris på en ny siden jeg jobber hos en bmw forhandler... har evt en komplett motor inn på vent, , skal ta toppen av den selv.,. . bloka blir til overs. . . .. Fikk svar fra han, hadde ikke nei Du kan få min S38B36 veiv hvis jeg får din S38B38 veiv Er også int i blokka ja Sender deg en PM med info.
Gjest Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Har du hørt med : Helge vik Stig johansen. SS performance.
BMWPower Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Hvem er det? Har du kontakt info? Takk for tips
BMWPower Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Har du hørt med :Helge vik Stig johansen. SS performance. Har ikke hørt med Stig, men trodde ikke han hadde sånne deler liggende. Kan jo sende han en sms. Helge hadde, men må slipes. Tarjei hadde ikke.
Gjest Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Har ikke hørt med Stig, men trodde ikke han hadde sånne deler liggende. Kan jo sende han en sms. Han har hatt mye slike deler innom garasjen så det er nok lurt å høre med han.
BMWPower Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Skal ringe han i dag, må bare få tak i tlf.nr hans. Har visst mista det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå