///Martin Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hadde tenkt å sette på et sportsfilter på E34`n min MEN er usikker på hva jeg skal gjøre med denne "føleren" som står inni filterboksen. Vet om noen som har K&Nfilter med utgang til denne da.. Meeen må jeg ha det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 funker fint og kjøre uten den i:) men vet ikke åssen detta blir over lengere tid jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 gull dingsen ? er bare vann i den..varmt vann så ting ikke skal fryse kan evt stikke/borre hull å stappe den inn giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Takk så meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Stapp'en rett på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå