arne-vig Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Skal selge min gode bil, det er en etter min mening en helt "riktig" bil. Den har selvfølgelig m-pakke, sort skinn, 16*9" navi m.tv tuner, xenon, klima, handsfree, automat,setevarme,cd magasin,multiratt,regnsensor. nye piggdekk i 16", og nye sommer dekk i 19". Bilen er meget pen og se på og er teknisk 99%, det som ikke er i orden er en liten pixelfeil i instrumentet, sånn har det vært så lenge jeg har hatt den.Det viser kun når kjørecomputeren står på! Det har blitt tatt lakkonservering på den, og ellers aldri vasket i maskin av meg, kun "meguiars håndsvamp". Bilen er litt skitten på disse bildene, men jeg skal få tatt nye. Tas innbytte i rimeligere 5 serie touring med automat. Se link for mer info: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16477981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Annonsen er oppdatert med nye skikkelige bilder etter en god vask. Meget pen bil, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg