Gå til innhold

Automote biler


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja og demperne dine er jo proppa full i bumperstoppers noe som gjør at du like gjerne kunne sveisa fast ett firkantrør mellom navet og dempertårnet.. Du snakker om å være stivt med bumperstoppers som fyller hele stempelet er det liksom ikke snakk om bevegelse heller da.. Kunne jo hatt kina dempere med jamex fjærer du, og likevel hatt bilen like stiv :lol:

Det ER jo problem med lav bil, selvfølgelig.. Men når det passer så forbaska bra, hvorfor ikke? Må lide for skjønnheten.. Kan få Breitbauen like lav jeg også.. Hadde den så lav på julitreffet og greide fint å kjøre rett frem og svake svinger :P

Jejejeje, som du sa, må man lide for skjønnheten ;)

Er ikke så mye demping igjen, sant det, men kjører som regel alltid forsiktig og vet sånn ca hvor alle de verste dumpene/hullene er på veien jeg normalt kjører, så er veldig sjeldent demperne bunner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte egentlig bare på at en her inne mente de tok nedi på motorveien.. Nei det gjør de ikke.. For de er sinnsykt stive..

Kjøre forsiktig er forresten for pyser, men det er jo derfor jeg kjører først også.. Hvis Vegard ligger først så blire kø, men med meg som brøytebil foran så går det så det suser..

Kanskje ikke rart jeg tok leppa i fjor ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å diskutere senking.

Det er fullt kjørbart og mange liker de kjøreegenskapene bilene får inkl meg.

Er heller ikke noe problem å kjøre med. Har kjørt kamelonbilen i 160 på ukjent motorvei uten å ødelegge noe.

Og mange liker utseende bilen får når de er så senka..

Hver sin meningf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Indeed.. Det er i hvertfall ikke noe problem å kjøre med..

Edit: Når det er sagt venter jeg fortsatt på å få se den fullt kjørbare caben på bane... :D Gledet meg lenge til det, men det skjedde jo desverre ikke..

Hadde vel sine uforutsette hendelser som har skyld i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Indeed.. Det er i hvertfall ikke noe problem å kjøre med..

Edit: Når det er sagt venter jeg fortsatt på å få se den fullt kjørbare caben på bane... :D Gledet meg lenge til det, men det skjedde jo desverre ikke..

Hadde vel sine uforutsette hendelser som har skyld i det..

Ja det var trist.. Håper å få se den igjen snart da! For å si det slik, tror det skulle blitt artig å sett den ass.. Det hade vært ett bra syn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...