oddgeir86 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Har du E46'n fortsatt,Audun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Nei, solgt nå ja.. driver og ser på diverse, men vanskelig og bestemme seg for hva, og prisklasse Har E30 da, som ska valses opp å diverse te våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 min m3, bygget av automote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 min m3, bygget av automote Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 okei;) men tror uansett 20" blir litt dramatisk om man ikke valser og får det skikkelig oppi skjemene, blir vel 19" tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 min m3, bygget av automote jøss ligna på en bil jeg har sett før jo faktisk i gåren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Et par av de som eg og bror min har hatt, Den blå har bror min kjøpt tilbake for en stund siden. Dette er samme bilen som Leif Harald har bilder av, han kjøpte den av oss. Diss fra når vi hentet den, vingen kom på senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 min m3, bygget av automote jøss ligna på en bil jeg har sett før jo faktisk i gåren min det der var skummelt likt ja : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Lite lyst å selge bilen nor jeg ser disse bildene Men bilen er så gått som solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 finaste e36 jeg noensinna har sett, sikla siden den ble bygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 finaste e36 jeg noensinna har sett, sikla siden den ble bygd Skulle bare vert en 325 med manuell gir, ikke en 318is automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 finaste e36 jeg noensinna har sett, sikla siden den ble bygd Skulle bare vert en 325 med manuell gir, ikke en 318is automat. Tror jeg hadde slått til på den der hvis det hadde vært manuell, så du har litt rett i det du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 finaste e36 jeg noensinna har sett, sikla siden den ble bygd Skulle bare vert en 325 med manuell gir, ikke en 318is automat. Tror jeg hadde slått til på den der hvis det hadde vært manuell, så du har litt rett i det du sier hehe Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har tenkt på å sette m50b25 med manuell gir jeg har liggende oppi e36en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Blir mange tøffe biler å se frammover også, vi har kjøpt oss verksted på Storås ca 800 kvadrat meter. Forsenka en 4 søyla løfte bukk for 4 hjulskontroll av de laveste bilene uten å måtte demontere hele bilen. Lakkboksen er straks ferdig så er vi i gang igjen Har selvfølgelig også egen pub i 2 etasje med panorama vindu ned i verkstedet Hva blir neste prosjekt da?Og er den 2002mod 318d som ligger til salgs på sida deres ferdig? Den er så godt som ferdig ja, må bare få lakka panseret på den så er den klar. Hvis noen er gira på den så kan den klargjøres på få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Blir mange tøffe biler å se frammover også, vi har kjøpt oss verksted på Storås ca 800 kvadrat meter. Forsenka en 4 søyla løfte bukk for 4 hjulskontroll av de laveste bilene uten å måtte demontere hele bilen. Lakkboksen er straks ferdig så er vi i gang igjen Har selvfølgelig også egen pub i 2 etasje med panorama vindu ned i verkstedet Hva blir neste prosjekt da?Og er den 2002mod 318d som ligger til salgs på sida deres ferdig? Den er så godt som ferdig ja, må bare få lakka panseret på den så er den klar. Hvis noen er gira på den så kan den klargjøres på få dager. hva er ca prisen på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå