Gå til innhold

Automote biler


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et par av de som eg og bror min har hatt, Den blå har bror min kjøpt tilbake for en stund siden.

DSCF0177.jpg

w_IMG_2343.jpg

w_IMG_2345.jpg

Bilde_82.jpg

Bilde_91.jpg

Dette er samme bilen som Leif Harald har bilder av, han kjøpte den av oss. Diss fra når vi hentet den, vingen kom på senere.

IMG_0483.jpg

IMG_0487.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finaste e36 jeg noensinna har sett, sikla siden den ble bygd 8)

Skulle bare vert en 325 med manuell gir, ikke en 318is automat.

Tror jeg hadde slått til på den der hvis det hadde vært manuell, så du har litt rett i det du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finaste e36 jeg noensinna har sett, sikla siden den ble bygd 8)

Skulle bare vert en 325 med manuell gir, ikke en 318is automat.

Tror jeg hadde slått til på den der hvis det hadde vært manuell, så du har litt rett i det du sier :)

hehe :) Skulle bare vist hvor mange ganger jeg har tenkt på å sette m50b25 med manuell gir jeg har liggende oppi e36en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mange tøffe biler å se frammover også, vi har kjøpt oss verksted på Storås ca 800 kvadrat meter. Forsenka en 4 søyla løfte bukk for 4 hjulskontroll av de laveste bilene uten å måtte demontere hele bilen. Lakkboksen er straks ferdig så er vi i gang igjen 8)

Har selvfølgelig også egen pub i 2 etasje med panorama vindu ned i verkstedet :wink:

Hva blir neste prosjekt da?Og er den 2002mod 318d som ligger til salgs på sida deres ferdig? :)

Den er så godt som ferdig ja, må bare få lakka panseret på den så er den klar.

Hvis noen er gira på den så kan den klargjøres på få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mange tøffe biler å se frammover også, vi har kjøpt oss verksted på Storås ca 800 kvadrat meter. Forsenka en 4 søyla løfte bukk for 4 hjulskontroll av de laveste bilene uten å måtte demontere hele bilen. Lakkboksen er straks ferdig så er vi i gang igjen 8)

Har selvfølgelig også egen pub i 2 etasje med panorama vindu ned i verkstedet :wink:

Hva blir neste prosjekt da?Og er den 2002mod 318d som ligger til salgs på sida deres ferdig? :)

Den er så godt som ferdig ja, må bare få lakka panseret på den så er den klar.

Hvis noen er gira på den så kan den klargjøres på få dager.

hva er ca prisen på den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...