Bjorni92 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 til compact å være vel og merke. Hehe, sant det. Liker ikke compact jeg Men, smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Denne er genial hvis du har E46 Haha. faktisk vært borti ett slikt tilfelle Har jeg også, men det værste var vel at hun ikke var feit ei gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Her har du min bimmer Til SALGS Pris? 520 manuell ? 520ia står det i avataren hans hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 noen som har no mere informasjon om denne? tenker på felger bredde og innpress og dekkdimmensjoner forann og bak? har planer om og ha 8,5 og 10x 18 på min bil og lurer litt på hovrdan dekk dimmensjoner jeg skal bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå