S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 hehe. ihjelburna dekk? hørtes skummelt ut for stakar bakfelgen.
JSM5 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Gjør ingenting om bakfelgene på bildene får seg en ripe eller to. Dette er felger som bare blir brukt til banekjøring Bilen skal brukes fordi om den e nylakket..Det er jo ingen vits å ha en sånn bil stående i garasjen og bare kjøre søndagstur med. Det blir nok noen turer østover i år på rudskogen Såg fin ut den M5en din KingB..
Erebus Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 for guds skyld hold denne 100% orginal, både med hensyn til verdien på bilen men også for alle klassiske BMW`er sin skyld...
JSM5 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Den blir sånn som den er i dag. Ser ingen grunn til å forandre på den Eneste er att det nok kommer sotede frontlykter..
jojr Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 flott og tøff bil, og kult at du ikke bare har den stående selv om det er en spesiell bil. Hva er DE og Flaps som er nevn i begynnelsen av tråden her?
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 se om du finner tråden til Espen's E34. han har flaps. samme som står på E30 M3. Sorte DE lykter, er "originalsotede" frontlykter fra hella. gir en mye sintere look på E34.
jojr Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 se om du finner tråden til Espen's E34. han har flaps. samme som står på E30 M3.Sorte DE lykter, er "originalsotede" frontlykter fra hella. gir en mye sintere look på E34. Takk greit å få svar på ting
JSM5 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 jojr:Bilen skal brukes,og er du på gatebil 29-31 mai kan det hende du ser den for da skal den kjøres på banen for første gang i år. Det er noe eg virkelig ser frem til
rakett Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Fet tralle dette her! Du brukte denne på driftbattle licenseday i 2007 ikke sant? Husker den godt, spesielt fra pudding-videoen og. Fet bil som du må fortsette å bruke!
JSM5 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Riktig det.Kjørte den på licenseday i 2007. Var utrolig bra arrangert treff. Synd eg bare får plass til 6 dekk i bilen for den dagen hadde det gått fint an til å bruke opp mange fleire dekk.. Håper det blir endel treff i år med bilen for den har ikke blitt brukt på 1 år.
S.Hafsmo Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 ja, det begynner å bli en del biler jeg kunne tenkt meg å se på på treff i sommer, men kjenner jeg meg rett er jeg ombord hver gang det skjer noe. hva er det du har holdt på med siste året siden du ikke har brukt bilen din?
JSM5 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Har overhalt motoren,fått på nye fjører og dempere,byttet alt av foringer som måtte byttes og tatt alt av rust. Så det nærmer seg no Bare hjulstilling og lakk igjen..
JSM5 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Tok noen bilder av interiøret i bilen i dag: Det skal behandles i løpet av våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå