dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 hadde bilen på firhjulskontroll på fredag men de fikk ikke løsna skruene bak. dette resulterte i at jeg frakta bilen til en kompis av meg som mente han skulle klare og løsne disse.. men dette endte med at han knakk bolten ved mutteren :\ siden jeg ikke vet hvor denne skruen er så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med og finne denne på gs sine sider ?
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 bilen er en e36 320i coupe. glemte det.
BreitBau Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Nå er ikke jeg helt stødig, men mener spissinga justeres ved yttre bærebro? I såfall er det vel 3 bolter det er snakk om? Og hva er vitsen med å prøve om de ikke får det til på verkstedet? de HAR jo alt av utstyr..
olavesen Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 jeg knakk også en bolt bak der . hvis det er den nederste skuren på navet så er det et spor i den . også noen stygge oale skiver. . kostet 70 kr for skruen med mutter å skiven på motor teknik i skien vertfall. fins vell et eller annet sted du kan få tak i den der oppe vell
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 takk.. men mener da et merkeverksted skal klare og løsne en bolt?
Lars89 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Burde ha klart det med varme osv ja, men noen ganger går det bare ikke og man må bare bare slå/kutte/brenne ting av og montere nytt... Er bare folk de på verkstedet også
BreitBau Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Nederst på navet er justering av camber som man gjør med en eksentrisk bolt.. Så det er i alle fall ikke spissing.. Spissing er forskjellen i avstand mellom dekkene på innsiden foran, og bak.. Dekkene skal spisse litt innover.. Dette mener jeg justeres vha yttre bærearm..
BreitBau Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Burde ha klart det med varme osv ja, men noen ganger går det bare ikke og man må bare bare slå/kutte/brenne ting av og montere nytt... Er bare folk de på verkstedet også Ja, folk med en MEGABRA utstyrt garasje i såfall..
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 ikke sant.. men den må iallefall byttes nå. men det er skrue nr 19 da som breitbau viste til?
BreitBau Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ja det er tre som går opp i braketten der.. Hvis det er camberjustering er det nr 10 med tilhørende skivve du skla ha
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 okei. må nesten høre med han som knakk den hvilken det var.. jeg skulle egentlig være med men ligger hjemme med 39 i feber så har ikke fått sett hvilken srue det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå