Ajern Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg har en M10B18 motor som ikke går ordentlig, det er strømproblemer til dysene. Noen som har vært borti noe lignende? Trenger sårt hjelp, begynner å gå tom for ideer Moderatoredit (R Andersen): Vennligst les reglene for forumet før du poster. Overskriften din var, mildt sagt, lite fortellende, og det er ikke noe vits i å bruke store bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Strømproblemer til dysene? Hvordan vet du det? Skjedde det plutselig? Vi snakker her om jelt vanlig feilsøking. Sjekk tenning og bensintrykk. Kan jo være sliten bensinpumpe! RS Jeg har en M10B18 motor som ikke går ordentlig, det er strømproblemer til dysene. Noen som har vært borti noe lignende? Trenger sårt hjelp, begynner å gå tom for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 prøv å finne hurtig koblingen til dysene.. se om det er noe dritt eller noe som skaper dårlig kontakt.. spray 5 56 eller hva det nå heter, og ta hurtig koblingen av og på noen ganger slik at det går seg til... ellers så er det jo vanlig feilsøking som de andre også sier her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg har en komplett motor som går meget fint. med gearkasse. m10b18, 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Strømproblemer til dysene? Hvordan vet du det?Skjedde det plutselig? Vi snakker her om jelt vanlig feilsøking. Sjekk tenning og bensintrykk. Kan jo være sliten bensinpumpe! RS Jeg har en M10B18 motor som ikke går ordentlig, det er strømproblemer til dysene. Noen som har vært borti noe lignende? Trenger sårt hjelp, begynner å gå tom for ideer Det er for lite strøm til dysene, så den går bare på to sylindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg har en komplett motor som går meget fint. med gearkasse. m10b18, 1000,- sier ifra vis jeg trenger ny motor, hadde håpet på å få min egen i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå