Robbi3 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 1500kr + frakt ikke sant? Forresten folkens: Muligens jeg tar inn en E46 M3, uten skilter Spørs om det er nok etterspørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Tåkelys? Venstre js. speil? 2 dørs M-tech II (front fanger, sideskjørts, dørpanel, bak fanger)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 1500kr + frakt ikke sant? Forresten folkens: Muligens jeg tar inn en E46 M3, uten skilter Spørs om det er nok etterspørsel. Få opp noe bilder av delene meget sannsynligt at eg byr det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Holder på, stresser med shitty kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolie Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 byr 1100kr for S-listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Nå har jeg vært en dårlig selger og en elendig fyr til å ta bilder! På tide å få ut fingern, alt må vekk så.. Bilder skal komme fortløpende i løpet av morgendagen. Vil da oppdatere på FØRSTE side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 -Setene er ganske fine, er jo brukte. Men ingen rifter. -Samme gjelder bakseter! -Spesielt ratt, passet utrolig bra inn. Selges, du kan få med hele navet eller hva enn man bruker for å feste det rattet her. -Ja, jeg har tåkelys til E30'n! Men dn har en bitteliten sprekk på venstre foran, den andre er hel. -Senkefjærer, aner ikke hva slags. Ser det ikke så godt herifra, men den skal visst nok senke 20-30mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Selge M50 B25 i deler? Trenger toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå