Pitstop Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Bilen er 100% strøken den Men det med godkjenning har kun med at biltilsynet i molde ikke er som andre biltilsyn i norge.....her er absolutt ingenting lov Men tror kristian bestemmte seg for å beholde bil`n Den er ihvertfall utrolig fet og en utrolig grom lyd....felger blir det vel også etterhvert
Kristian Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 heisann, carbonvingen fikk jeg annmerking på fordi den ikke var kræsjtestet, hvis jeg skulle rygge på en person:P ellers stemmer det nesten som du sier raymond, bortstett fra at understell er godkjent;) har snakket med flere anng. å vise den med carboninnsug, og det skal ikke være noe problem! skal sette på en litt "snillere" eksos, og noen 17" m-contour felger jeg har, så skal jeg vise den, og forhåpentligvis få den godkjent:) gleder meg!
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 heisann, carbonvingen fikk jeg annmerking på fordi den ikke var kræsjtestet, hvis jeg skulle rygge på en person:P Og det sier det meste om biltilsynet på Molde.. Men bilen er ufattelig fin ja Kikka på den på Vestnes i fjor.
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 heisann, carbonvingen fikk jeg annmerking på fordi den ikke var kræsjtestet, hvis jeg skulle rygge på en person:P Og det sier det meste om biltilsynet på Molde.. Jeg mistenker at Kristian skrev feil; Det er molbo det skal være, ikke Molde.
Mr.Silver Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 heisann, carbonvingen fikk jeg annmerking på fordi den ikke var kræsjtestet, hvis jeg skulle rygge på en person:Pellers stemmer det nesten som du sier raymond, bortstett fra at understell er godkjent;) har snakket med flere anng. å vise den med carboninnsug, og det skal ikke være noe problem! skal sette på en litt "snillere" eksos, og noen 17" m-contour felger jeg har, så skal jeg vise den, og forhåpentligvis få den godkjent:) gleder meg! Høres veldig rart ut det med flippen din Kristian, men er veldig stor forskjell fra BT til BT, noe som er sykt. Du kan gjøre ett forsøk på å ringe til Helge Gundersen i Kristiansund, han var veldig grei til meg iallefall Likte bilen så godt at han hadde lyst å skrive inn dette i vognkortet: Vet tukkling, automatisk mangellapp. Litt gøy Hadde litt grommere eksos på den, og racekatter.. Da han hørte lyden sa han at det måtte være såppas i en M bil Men en veldig fin bil du har forresten
Simen! Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Mener denne bilen var her i området for en 6-7 år siden, hadde ikke så god greie på Bmw den tiden....var vertfal såpass lenge siden at det var liksom bare en M3 for meg viss det var denne da...
Kristian Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 enten så må m3'n vekk eller så må e39'n vekk... pris kan diskuterest ved rask avgjørelse. følger da med ett sett med m-contour felger, 8.5x17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå