Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er 100% strøken den :D Men det med godkjenning har kun med at biltilsynet i molde ikke er som andre biltilsyn i norge.....her er absolutt ingenting lov :( Men tror kristian bestemmte seg for å beholde bil`n :D Den er ihvertfall utrolig fet og en utrolig grom lyd....felger blir det vel også etterhvert :D

Skrevet

heisann, carbonvingen fikk jeg annmerking på fordi den ikke var kræsjtestet, hvis jeg skulle rygge på en person:P

ellers stemmer det nesten som du sier raymond, bortstett fra at understell er godkjent;)

har snakket med flere anng. å vise den med carboninnsug, og det skal ikke være noe problem!

skal sette på en litt "snillere" eksos, og noen 17" m-contour felger jeg har, så skal jeg vise den, og forhåpentligvis få den godkjent:)

gleder meg!

Skrevet
heisann, carbonvingen fikk jeg annmerking på fordi den ikke var kræsjtestet, hvis jeg skulle rygge på en person:P

Og det sier det meste om biltilsynet på Molde..

Men bilen er ufattelig fin ja :)

Kikka på den på Vestnes i fjor.

Skrevet

Og det sier det meste om biltilsynet på Molde..

Jeg mistenker at Kristian skrev feil; Det er molbo det skal være, ikke Molde.

:P

Skrevet

ellers stemmer det nesten som du sier raymond, bortstett fra at understell er godkjent;)

har snakket med flere anng. å vise den med carboninnsug, og det skal ikke være noe problem!

skal sette på en litt "snillere" eksos, og noen 17" m-contour felger jeg har, så skal jeg vise den, og forhåpentligvis få den godkjent:)

gleder meg!

Høres veldig rart ut det med flippen din Kristian, men er veldig stor forskjell fra BT til BT, noe som er sykt.

Du kan gjøre ett forsøk på å ringe til Helge Gundersen i Kristiansund, han var veldig grei til meg iallefall :)

Likte bilen så godt at han hadde lyst å skrive inn dette i vognkortet:

Vet tukkling, automatisk mangellapp.

Litt gøy :) Hadde litt grommere eksos på den, og racekatter.. Da han hørte lyden sa han at det måtte være såppas i en M bil :)

Men en veldig fin bil du har forresten :)

Skrevet

Mener denne bilen var her i området for en 6-7 år siden, hadde ikke så god greie på Bmw den tiden....var vertfal såpass lenge siden at det var liksom bare en M3 for meg :lol: viss det var denne da...

Skrevet

enten så må m3'n vekk eller så må e39'n vekk...

pris kan diskuterest ved rask avgjørelse.

følger da med ett sett med m-contour felger, 8.5x17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...