NyborgRacing Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Noen som vet hvor jeg kan søke på chassi nr for å få opp skiltnr? har ingen papirer på bilen men den er norsk.. kan ringe biltilsynet i morgen men skulle visst det nå.. kunne prøvd GS men det gjelder dessverre en AUDA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 har du ikke en eneste kvitering på bilen heller? av noe som hest gjort på et verksted??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Nei, alt har blitt borte i en brann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 au.. da må du nok ringe biltrangsynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Er nok redd for det jeg også, Lurer på hvor mye om og men det blir for å få skilt nr av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 er ikke så vanskelig.. jeg gikk inn på stasjonen på lillehammer med bare chassinr på gamlebilen til fadern og navnet hans.. kom ut igjen med skiltnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hentet fra vegvesen.no: Hvilke opplysninger trenger vi? * Merke * Årsmodell (ca) * Rammenummer/ understellsnummer/ chassisnummer/ motornummer * Navn og telefon til kunden eller ev. e-post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå